کد خبر: ۳۸۱۱۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
حسین فریدون درباره دیدار حاشیه‌ساز خود با یکی از محکومان امنیتی فتنه ۸۸ و در پی انتقادات شدید از این دیدار گفته است که این دیدار کاملاً اتفاقی بوده و برنامه‌ای برای دیدار با وی نداشته است.
به گزارش پایگاه 598، حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور اخیراً به برخی نزدیکان خود درباره دیدارش با مصطفی تاج‌زاده از محکومان امنیتی فتنه 88 به تسنیم گفته است:‌ این دیدار اصلاً برنامه‌ریزی شده نبوده و کاملاً اتفاقی انجام شده است.

وی در توضیح این دیدار و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی و اینکه گفته شده است به نیابت از جانب رئیس‌جمهور به ملاقات تاج‌زاده رفته است، با رد این مطلب گفت :‌ بنده آن روز به دیدار یکی از آشنایان به آن ساختمان رفته بودم و اصلاً خبر نداشتم که منزل تاجزاده هم در همان ساختمان است. حین برگشت در آسانسور بودیم که درب آسانسور باز شد و آنها ما را دیدند و مجبور شدیم از آسانسور بیرون رفته و با وی احوالپرسی کنیم که در همان زمان عکسهایی از ما گرفته‌ و در فضای مجازی پخش کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
توجیه منطقی است!
وقتی ظریف اتفاقی در لابی سازمان ملل کنار سرویس های بهداشتی با کری احوال پرسی میکند...حسین فریدن هم اتفاقی با تاج زاده مجرم روبوسی و دست تمنا می کند
و اتفاقا بخاطر همین رویدادهای اتفاقی است که بدنبال رفع حصر سران فتنه اند!
اگر روزی متوجه شدید در استخر ...سونا یا چکوزی در حال مالش کت و کول سران فتنه بودند بدانید و اگاه باشید اتفاقی است همچنانکه روزی چک استروا شانه های خرازی وزیر خارجه ایران در جلسات مذاکره هسته ای در ایران را فشرد و گفت خیلی باحالی!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها