کد خبر: ۳۸۱۲۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
سوال و جواب قابل تامل یک روزنامه نگار با حسین فریدون:
بهزاد مهرکش نوشت: دیشب در حاشیه ضیافت افطاری رئیس جمهور با خبرنگاران و روزنامه نگاران چشمم به حسین فریدون یا همان برادر روحانی افتاد. نزدیک رفتم و گفتم آقای فریدون درباره روایت اخیر خبرگزاری تسنیم و نقل قول منتشره از شما درباره دیدار با تاجزاده مبنی بر اینکه این دیدار به صورت اتفاقی صورت گرفته نظری یا توضیحی ندارید؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور اخیراً به برخی نزدیکان خود درباره دیدارش با مصطفی تاج‌زاده از محکومان امنیتی فتنه 88 گفته است:‌ این دیدار اصلاً برنامه‌ریزی شده نبوده و کاملاً اتفاقی انجام شده است.

 وی در توضیح این دیدار و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی و اینکه گفته شده است به نیابت از جانب رئیس‌جمهور به ملاقات تاج‌زاده رفته است، با رد این مطلب گفته:‌ بنده آن روز به دیدار یکی از آشنایان به آن ساختمان رفته بودم و اصلاً خبر نداشتم که منزل تاجزاده هم در همان ساختمان است. حین برگشت در آسانسور بودیم که درب آسانسور باز شد و آنها ما را دیدند و مجبور شدیم از آسانسور بیرون رفته و با وی احوالپرسی کنیم که در همان زمان عکسهایی از ما گرفته‌ و در فضای مجازی پخش کرده‌اند.

در همین موضوع در ضیافت افطاری شب گذشته ریاست جمهور با خبرنگاران بهزاد مهرکش روزنامه نگار و فعال رسانه ای کشور سوالی را در این خصوص از حسین فریدون پرسیده است که پاسخ وی و نکته تکمیلی این روزنامه نگار به نقل از کانال تلگرامی بهزاد مهرکش در ادامه می آید:

دیشب در حاشیه ضیافت افطاری رئیس جمهور با خبرنگاران و روزنامه نگاران چشمم به حسین فریدون یا همان برادر روحانی افتاد. نزدیک رفتم و گفتم آقای فریدون درباره روایت اخیر خبرگزاری تسنیم و نقل قول منتشره از شما درباره دیدار با تاجزاده مبنی بر اینکه این دیدار به صورت اتفاقی صورت گرفته نظری یا توضیحی ندارید؟

کلام به طور کامل منعقد نشده بود که با حالتی که این مفهوم را القا کند که این اخبار برایش اهمیتی ندارد گفت ول کن. دوباره پرسیدم و دوباره گفت ول کن اصلا ول کن (ظاهرا به این مفهوم که شما هم به این اخبار توجه نکن!). بعد از اندکی تامل سه باره از فریدون پرسیدم تاییدی؟ تکذیبی؟ چیزی برای گفتن ندارید؟ که همان ول کن اصلا ول کن را تکرار کرد.

خلاصه ما که آن لحظه تداوم صحبت را ول کردیم اما امیدوارم دستگاه قضا ول نکند و جلوی این قبح شکنی ها را محکم بگیرد. البته در نشست اخیر سخنگوی قوه قضیه جناب اژه ای موضع خوبی نسبت به این مساله گرفت و به نظر می رسد که اگر روایت تسنیم درباره دیدار فریدون و تاجزاده صحیح باشد بی تاثیر از اظهارات سخنگوی قوه قضاییه نباشد. خوش بینانه ترین حالت ممکن هم این است که واقعا بپذیریم فریدون کاملا اتفاقی! تاجزاده را ملاقات کرده است.

اما نمی دانم چرا این فرضبه ناخودآگاه دیدار کاملا اتفاقی ظریف و اوباما در راهروی سازمان ملل را برایم تداعی می کند.

العاقل یکفیه الاشاره

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
حالا شما هي گير به جناب دلارفروش و صراف زمان تحريم بدهيد !!!

باشد كه انشاء الله كلماتي سخيف بيسواد و كاسب تحريم و به جهنم رفته و بي شناسنامه و دنيانگشته و ............... آنچنان به پيشانيتان بخورد و بچسبد تا ندانيد كه چه بكنيد !!!

ههههههههههههههههههه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها