کد خبر: ۳۸۱۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

بولتن نیوز:«هان اي مسلمانان جهان و مستضعفان تحت سلطه ستمگران به پا خيزيد و دست اتحاد به هم دهيد و از اسلام و مقدرات خود دفاع كنيد و از هياهوي قدرتمندان نهراسيد كه اين قرن به خواست خداوند قادر، قرن غلبه مستضعفان بر مستكبران و حق بر باطل است».

متن فوق بخشی از پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت حج سال 1360 شمسی است که در آن ملتهای مسلمان و مستضعفان جهان را مخاطب خود قرار دادند و چه زود این پیام به حقیقت پیوست. چه کسی باور می کرد که روزی تک صدای حقیقت ایران اسلامی در خیابانهای آمریکا، آلمان و بسیاری از کشورهای اروپایی شنیده شود؟ چه کسی باور می کرد در آمریکا و در قلب شیطان تظاهراتی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و عکس شهید مصطفی احمدی روشن در دست معترضان باشد؟

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته صدها فعال ضدجنگ در آمريکا، کانادا، آلمان و چند كشور ديگر بر ضد سياستهاي خصمانه آمريکا عليه ايران تظاهرات کردند.

پایگاه ضد جنگ(آنتی وار) گزارش داد: روز شنبه در 48 شهر آمريکا از جمله نيويورك، شيکاگو ، سان فرانسيسکو، لس آنجلس، واشنگتن، بوستون ، فيلادلفيا و همچنين شهرهاي کالگاري و ونکوور در غرب کانادا تظاهرات برگزار شد.

در منهتن در مرکز نيويورک نزديک به پانصد نفر در ميدان تايمز اسکوئر و ساروا تا ساختمان نمايندگي آمريکا در سازمان ملل متحد و کنسولگري اسرائيل تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان پارچه نوشته بزرگي در دست داشتند که بر روي آن نوشته شده بود: "نه جنگ، نه تحريم، نه دخالت، نه ترور".

دبرا سوئت مدير سازمان "جهان بيش از اين نمي تواند منتظر باشد" که يکي از شصت جنبش مسالمت آميز و حقوقي است که برگزاري اين تظاهرات را خواستار شده است گفت: آنچه که دولت ايران انجام مي دهد به هيچ وجه اعلام جنگ در اين کشور را توسط آمريکا توجيه نمي کند.  

اين سازمانها در تجمع مسالمت آميز خود اعلام کردند: جنگ آمريکا بر ضد ايران در هر صورت آغاز شده است.

آنها افزودند با توجه به تحريمهاي اقتصادي شديدي که بر ضد جمهوري اسلامي ايران اعمال شده است به علاوه استقرار ناوهاي هواپيمابر آمريکا نزديک سواحل ايران نشان دهنده آغاز جنگ است. 

در آلمان هم حاميان ايران مقابل سفارت آمريكا در برلين تظاهرات كردند.

اين تظاهرات در حالي برگزار مي‌شود که لفاظي مقام‌هاي امريکايي و رژيم اسرائيل عليه ايران که همواره با تهديد به امکان استفاده از گزينه نظامي براي توقف برنامه صلح آميز تهران همراه بوده است، رو به افزايش است.

تصميم براي برگزاري تظاهرات در اين روز پس از آن اتخاذ شد که شمار زيادي از سازمان‌هاي ضد جنگ امريکايي در همايش مشترک خود در ۲۷ دي (۱۷ ژانويه) بر سر اين موضوع با يکديگر به توافق رسيدند.

فعالان صلح امريکايي ضمن هشدار درباره پيامدهاي هر گونه اقدام خصمانه عليه ايران مي‌گويند مداخله نظامي به هر شکل، تهديدي براي کل منطقه و صلح جهاني است.

از نکات جالب توجه در این تجمع، حمل تصاویری از شهید مصطفی احمدی روشن، آخرین شهید راه پیشرفت کشورمان در میدان تایمز نیویورک بود.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۰
دمشون گرم !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
بارک الله
پاسخ
ناشناس
ICELAND
۲۰:۲۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
وزارت خارجه و رسانه های جمهوری اسلامی باید حمایت همه جانبه و کمک رسانی به مردم آمریکا را هر چه بیشتر در مجامع بین المللی پیگیری کنند.
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۵:۱۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
تو دست کیه؟ تابلوه که مونتاژه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها