کد خبر: ۳۸۱۷۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۰۱ تير ۱۳۹۵
سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی نماد های شهری رضوی تا دهم مرداد ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ، سید رسول موسوی نژادیان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی نماد های شهری رضوی اظهار داشت:  برای استفاده بیشتر از ظرفیت هنرمندان فعال در عرصه طراحی و تولید نماهای شهری  مهلت ارسال آثار به دبیرخانه  این جشنواره تمدید شد.

دبیر دومین جشنواره ملی نماد های شهری رضوی در ادامه بیان داشت: هنرمندانی که موفق به ثبت نام در سامانه الکترونیکی این جشنوراه نشده اند هم می توانند آثار خود را در زمان اعلام شده به  این جشنواره ارسال کنند.

موسوی نژادیان با اشاره به لزوم ارائه آثار با کیفیت توسط شرکت کنندگان گفت: آثار ارائه شده باید از کیفیت اجرایی فرم، استحکام و ارائه قابل قبولی برخوردار باشند، بدیهی است آثاری که از اجرای مطلوبی برخوردار نباشند، از ورود به نمایشگاه باز می مانند.

وی با اشاره به زمان ارسال آثار گفت: علاقمندان جهت ارسال آثار باید تا 10مرداد 95  فایل آثار خود را به دبیرخانه  دومین جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی ارسال نمایند.

وی در ادامه  افزود: هنرمندانی که آثارشان در مرحله نخست پذیرفته می شود باید ماکت آثار خود را در ساعت اداری از تاریخ  پانزدهم تا بیستم شهریور ماه 1395 به دبیرخانه تحویل نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: اعلام نتایج اولیه آثار در تاریخ 15 مردادماه 95  می باشد و اعلام نتیاج داوری نهایی 25 شهریور خواهد بود.

وی ضمن اشاره به تاریخ اختتامیه جشنواره تاکید کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز روز دوشنبه 29 شهریور ماه 1395 برگزار خواهد شد و زمان گشایش نمایشگاه آثار برگزیده از تاریخ 29  شهریور تا 5 مهر ماه 1395 خواهد بود.

خاطرنشان می شود علاقمندان میتوانند آثار خود را به آدرس قم ، خیابان شهید دل آذر ، روبروی منبع آب ، بوستان شهدای آذر ، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ، دبیرخانه  جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی و یا با شماره تلفن 37717889-025 تماس حاصل نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها