کد خبر: ۳۸۱۹۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۰۲ تير ۱۳۹۵
ارزيابي غربي ها و برخي از كشورهاي منطقه مانند عربستان از بركناري اميرعبداللهيان در راستاي تضعيف جبهه مقاومت است .
به گزارش پایگاه 598، محمدصالح جوكار نماينده سابق مجلس در گفت‌وگو با بسيج، درباره بيانيه سردار قاسم سليماني در حمايت از رهبر شيعيان بحرين به فاصله كمتر از 3 روز پس از بركناري اميرعبداللهيان توسط وزير امور خارجه، اظهار داشت: بركناري آقاي اميرعبداللهيان به عنوان يك كارشناس خبره با مواضع اصولي، مخصوصا به خاطر حمايت از جبهه مقاومت، در اين مقطع زماني اقدام درستي نبود.
 
وي ادامه داد: ارزيابي غربي ها و برخي از كشورهاي منطقه مانند عربستان از بركناري اميرعبداللهيان در راستاي تضعيف جبهه مقاومت است لذا در اين شرايط خاص شايد عربستان و كشورهاي غربي فكر مي كنند كه جمهوري اسلامي در قبال جبهه مقاومت كوتاه آمده است.
 
جوكار خاطرنشان كرد: اقدام بحرين در لغو تابعيت رهبر شيعيان آن كشور، كاملا گستاخانه بود و اين اقدام ناشي از استيصال دولت بحرين است.
 
وي افزود: بيانيه سردار سليماني ناشي از مواضع راسخ نظام جمهوري اسلامي در مقابل تحركات نابخردانه اي برخي از كشورهاي منطقه بود و نشان داد كه جمهوري اسلامي در قبال جبهه مقاومت كوتاه نيامده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
۱
۱
آن کسی که باید در این باره موضع بگیرد حوزه ها و مراجع حامی دولت هستند که باید دید آیا بازداشت مرجع تقلید یک کشور شیعه برای این آقایان به اندازه چندر غاز پول یارانه ها ی این مردم زجر کشیده اهمیت دارد.یا این قضیه هم به سرنوشت منا و حج و.. بدل می شود که آقایان در دیدار با رئیس جمهور کوچکترین اشاره ای به آن نداشتند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها