کد خبر: ۳۸۲۱۱۸
زمان انتشار: ۰۵:۰۶     ۰۴ تير ۱۳۹۵
یمن (العالم) – ائتلاف سعودی با ارتکاب جنایت در منطقه "القبیطه" در استان "لحج" 11 کارگر را به شهادت رساند و 7 نفر را زخمی کرد که در جریان آن چند خانه یا خاک یکسان شد.
به گزارش پایگاه 598 ،ائتلاف سعودی با ارتکاب جنایت در منطقه "القبیطه" در استان "لحج" 11 کارگر را به شهادت رساند و 7 نفر را زخمی کرد که در جریان آن چند خانه یا خاک یکسان شد.

به گزارش "العالم" ، دو نفر دیگر نیز در حمله هوایی ائتلاف سعودی در القبیطه به شهادت رسیدند.   
یکی از اعضای تیم پزشکی در "تعز" به ضرب گلوله تک تیر انداز مزدوران به شهادت رسیدند .
نیروهای مشترک یمن امنیت موقعیت های استراتژیک را در بخش "نهم" در "صنعا"، "مأرب" و "الجوف" را تامین کردند.
جنگنده های ائتلاف استان های مأرب، الجوف و "صعده" را هدف قرار داده و مزدوران آنان بخش نهم در صنعا و "صرواح" در مأرب را موشک باران و گلوله باران کردند.
بخش های "الجحملیه" و "الوازعیه" در تعز با انواع سلاح هدف قرار گرفت که به شهادت یکی از اعضای تیم پزشکی به ضرب گلوله قناصه انجامید و خساراتی به خانه های مردم وارد شد.
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران آل سعود جهت پیشروی در جبهه "الضباب" در تعز را ناکام گذاشتند که به هلاکت "عادل الشعبی" فرمانده مزدوران و همراهانش انجامید.
نیروهای یمن ضمن تامین امنیت 6 موقعیت جدید در نهم در صنعا، همچنین خساراتی را به دشمن وارد کرده و شماری از آنان را به اسارت در آوردند.
ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب چهار موقعیت استراتژیک را در "المشجع" و "فرع العرقوب" پاکسازی کرده و تلاش مردوران را که از پوشش هوایی ائتلاف برخوردار بودند، برای پیشروی در این منطقه خنثی ساختند.
در عملیات ارتش و کمیته های مردمی علیه مواضع مزدوران آل سعود در العطیف شماری از آنان از پا درآمدند.
مزدوران آل سعود در الجوف پس از سیطره نیروهای یمنی بر 5 موقعیت استراتژیک در منطقه "الصبرین" در بخش "خب" و "الشعف" تلفات و همچنین خسارات سنگینی را متحمل شده و شماری از آنان در جریان خنثی شدن تلاششان برای پیشروی در بخش "المتون" کشته و یا زخمی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها