کد خبر: ۳۸۲۲۴۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۰۵ تير ۱۳۹۵
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جاهايي كه نياز داشتيم مهره‌هاي لازم را جذب كرديم و مشكلي نداريم و براي خط حمله هم منتظريم طارمي بر‌گردد.

به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبين در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: خدا را شكر شرايط تيم سر و شكل خوبي به خودش گرفته است و بعد  از آمدن ملي‌پوشان توانستيم تمرينات خوبي داشته باشيم. در حال حاضر تنها مساله ما اين است كه رامين رضائيان در تمرينات شركت نكرده است، محمد انصاري دوره نقاهت را پشت سر مي‌گذارد و به زودي آماده خواهد شد.

وي ادامه داد: تمرينات خوب و پرنشاطي را پشت سر مي‌گذاريم و بچه‌ها در حال آماده شدن هستند. زمان خوبي هم در اختيار داريم و اردوي خارجي هم در پيش است. تيم هم تقريبا كامل شده است و من فكر مي‌كنم طارمي هم نمي‌رود و به خانه خودش بر مي‌گردد.

خوردبين درباره نگراني‌هاي مختلف هواداران براي پست‌هاي مختلف، مثلا اينكه گفته مي‌شود تعداد مدافعان مياني كم است، خاطرنشان كرد: به نظر من تيم مشكلي ندارد. البته نگراني هواداران از اين رو است كه خيلي پرسپوليس را دوست دارند و نمي‌خواهند جاي هيچ اما و اگري باشد. به نظر من با توجه به اينكه هر تيم مي‌تواند تنها هجده بازيكن بزرگسال داشته باشد، ما شرايط خيلي خوبي هم داريم. شايد روي كاغذ اين طور باشد كه دفاع وسط كم داريم و اگر بازيكني مصدوم شود به مشكل خواهيم خورد ولي نمي‌توان تصور كرد كه برانكو به اين مسائل توجه نكرده باشد او حتما مي‌داند كه چگونه از شرايط و نفرات استفاده كند و حتما برنامه‌هاي خودش را براي طول فصل چيده است.

سرپرست تيم پرسپوليس در پايان تصريح كرد: هواداران نگران نباشند تيم خوبي داريم. در جاهايي كه نياز داشتيم مهره‌هاي لازم را جذب كرديم و مشكلي نداريم و براي خط حمله هم منتظريم طارمي بر‌گردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها