کد خبر: ۳۸۲۳۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۵ تير ۱۳۹۵
رحمانی‌فضلی:
رحمانی‌فضلی گفت: مردم هرگونه اقدام مشکوکی را به ۱۱۰ و دیگر واحدهای امنیتی اعلام کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور با بیان اینکه شورای اجتماعی مصمم است که به صورت منظم جلسات شورا و کمیته‌های مرتبط با آن را برگزار و مصوبات را تا حصول نتیجه پیگیری نماید، گفت: بعد از آخرین جلسه‌ای که در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد ایشان فرمودند گزارش جامعی از عملکرد فوق العاده دستگاه‌ها داده شود و تقسیم کار ملی شد و بر همین اساس در جلسه امروز وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و همچنین سازمان بهزیستی کشور گزارش عملکرد دو ماهه خود را ارائه دادند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی سواحل کشور نیز در جلسه امروز بررسی شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه پس از ماه مبارک رمضان حجم مسافران به مناطق شمالی کشور افزایش می‌یابد، باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این خصوص صورت بگیرد و دستگاه‌های متولی مقدمات را از لحاظ فرهنگی، رفاهی، اجتماعی و ترافیکی اوقات فراغت و ترافیک انجام دهند.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: از دیگر موضوعات مطرح شده حقوق ناجیان غریق در سواحل کشور بود که در سال 94، به دلیل مشکلاتی که پیش آمده بود، حقوق این افراد پرداخت نشد که در سال 95، تأمین اعتبار کرده‌ایم و امید است بتوانیم نسبت به پرداخت مطالبات غریق‌نجات‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به بودجه 30 میلیارد تومانی برای سواحل کشور در سال 95 افزود: در کل 400 میلیارد تومان در حوزه آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.

وزیر کشور در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در باره پرونده پدیده شاندیز گفت: موضوع پدیده مستقیما به وزارت کشور مربوط نیست، اما با توجه به نارضایتی‌هایی که پیرامون این پروژه بوجود آمد دولت محترم مسئولیت کار را به وزارت کشور داد.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته هیچ توجهی به این پروژه نشده بود، گفت: سهامدار بودن افراد زیادی در این پروژه باعث شد که پیگیر رفع اشکال آن شویم.

رحمانی‌فضلی افزود : مجموعه دارایی‌های پدیده به اندازه‌ای هست که بتواند همه بدهی‌ها را رفع کند و سهامداران نگران تامین منابع نباشند.

رئیس شورای امنیت کشور ادامه داد: همه تخلفات انجام شده رفع شد و درحال حاضر هیئت مدیره تشکیل شده و اجازه تبلیغ هم به پروژه پدیده داده شده است.

وزیر کشور گفت: ‌هیچ‌گونه مورد امنیتی در این ایام نداشته‌ایم و پیش‌بینی‌لازم برای شب‌های قدر شده و نیروهای امنیتی نیز کاملاً به اوضاع مسلط هستند.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر اینکه ‌امنیت ما مبتنی بر حضور جدی و دقیق مردم در صحنه است، گفت: مردم هرگونه اقدام مشکوکی را به 110 و دیگر واحدهای امنیتی اعلام کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها