کد خبر: ۳۸۲۵۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۶ تير ۱۳۹۵
پرسپولیسی‌ها در کنار تمدید قرارداد طارمی، دنبال خرید یک مهاجم دیگر هستند. یک مهاجم گلزن که بتواند در طول فصل به کمک این تیم بیاید.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، داشتن بازیکنان چند پسته در خط حمله پرسپولیس، دست برانکو را برای چینش ترکیب اصلی در فصل آینده باز گذاشته است.

 

طارمی، علیپور، عالیشاه، احمد‌زاده، امیری و انصاری، همگی توانایی بازی در پست مهاجم هدف، مهاجم کاذب و مهاجم کناری را دارند.

 

حالا برانکو با یک نگرانی جدید روبرو شده است. بن‌سون از پرسپولیس رفته و بازیکنی با خصوصیات شبیه به او در تیم فصل آینده برانکو وجود ندارد. یک مهاجم هدف گلزن، که در شرایط گره خوردن بازی بتواند ورق را به نفع سرخپوشان برگرداند.

 

برانکو از زمان سفر به کرواسی، چند بازیکن کروات را به باشگاه معرفی کرده است. بازیکنانی که در سال‌ها گذشته، آمار گلزنی خوبی داشته‌اند اما درخواست مالی بالای آن‌ها باعث شده هنوز با باشگاه به توافق نرسند.

 

گزینه باشگاه، آلویس نانگ مهاجم فصل پیش تراکتورسازی است. نانگ هم با جو فوتبال ایران آشناست، هم در سال‌های گذشته آمار خوبی در تیم‌های مختلف داشته و هم رقم درخواستی‌اش، فاصله زیادی با رقم مورد نظر پرسپولیسی‌ها ندارد.

 

باشگاه مدت کوتاهی به برانکو فرصت داده تا بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه معرفی کند. در صورت توافق با گزینه‌های کروات و بلند قامت برانکو، یکی از آن‌ها برای تقویت خط حمله به پرسپولیس جذب می‌شود و در غیر این صورت، مذاکره با نانگ را نهایی خواهند کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها