کد خبر: ۳۸۲۶۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۸ تير ۱۳۹۵
پیشنهاد شرق به دولت برای فرار از فیش گیت‌ها/
شرق نوشت: به باور صاحب‌نظران باید روشن شود که بسیاری از کم‌و‌کاستی‌ها در دولت گذشته پایه‌گذاری و از دولت‌های نهم و دهم به دولت یازدهم منتقل شده است اما دولت نسبت به این مسئله بی‌توجهی و کم‌کاری از خود نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، درحالی‌که دولت باید از اختلاس‌ها و حیف‌و‌میل‌های دوران قبل سخن بگوید و شفاف کند که چه میراثی را به دست آورده است.

این‌گونه است که اکنون سالی مانده به پایان عمر دولت امید، بد نیست رئیس دولت و دولتیان نهایت هوشیاری را به کار برند و کارنامه عملکرد یک‌ساله خود را شفاف و روشن برای مردم بیان کنند.

شاید به همین دلیل است که حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده معتدل اصولگرا که از حامیان دولت به شمار می رود، گفته است: «باید نهایت توجه را داشت که دولت یازدهم باید با تمهیدات و روش‌های مختلف برای حراست و حفاظت از خود گام‌های جدی‌ای بردارد».

چه گویی او هم از اردوگاه طیف خاص اصولگرا خبردار شده که با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٦ موج گسترده‌ای از حملات علیه دولت یازدهم و حامیانش در راه است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
روشنگری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۲
۰
حملات نفرمایید...
روشنگری...سونامی اسناد و مدارک رسوایی!
وقتی میخواهند یک امام جماعت برای چهار نفر نماز گذار بگذارند کلی باید تحقیق بشود که عادل و پاکدست است یا نه؟
اما وقتی میخواهند یک وزارتخانه چون نفت را به کسی بسپارند اصلا نباید به گذشته طرف کار داشت!
یهو امثال فلاحت پیشه حافظشونو از دست میدند که کرسنت و استات اویل و بهینه سازی مصرف سوخت و واردات بنزین و قاچاق سوخت ریشه در کجا و ، چه تصمیماتی و از سوی چه کسانی دارد؟
این است حکایتی که اگر روشنگری نشود، مفسدان مدعی العموم می شوند و نیروهای ارزشی متهم و مورد تکفیر مفسدان!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها