کد خبر: ۳۸۲۷۴۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۰۸ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، خبر احتمال حضور طارمی و رضاییان در لیگ ترکیه، خیلی از پیشکسوتان فوتبال را آزرده خاطر کرده است، ناصر محمدخانی اسطوره سرخپوشان می گوید اگر هم این دو بازیکن می خواهند بروند بهتر است به یک تیم معتبر بروند نه تیم یازدهم لیگ ترکیه! گفتگوی محمدخانی را با بانک ورزش می خوانید.

رضاییان فسخ کرد، به نظر می رسد مقصد او ترکیه است.

حداقل اگر می خواهد برود کاش به یک تیم خوب اروپایی برود، من شنیده ام طارمی هم می خواست به لیگ ترکیه یا یونان برود. این لیگ ها به چه دردشان می خورد؟ بروند آلمان که در آینده به دردشان بخورد نه ترکیه و یونان!

به نظرتان اقدام رضاییان در فسخ قرارداد با پرسپولیس حرفه ای بود؟

خیر، او باید می ماند و با تجربه تر می شد، سوابق یک بازیکن خیلی مهم است، به نفع هر دوی این بازیکنان است که یکی دو سال دیگر در لیگ بمانند. شنیده ام تیم ترکیه ای هم خیلی شرایط خوبی ندارد.

در جدول لیگ ترکیه بورسا یازدهم و رایزاسپور سیزدهم هستند.

اگر یک تیم خوب ترکیه مثل فنرباغچه یا بشیکتاش بود می توانستیم بگوییم پیشنهاد خوبی است ولی این تیم ها به چه دردی می خورند؟ بدون اطلاع باشگاه می روند و مذاکره می کنند، این واقعا درست است؟

باشگاه در این میان بی گناه است؟

اصلا بی گناه نیست، آن ها باید چند ماه مانده به پایان رقابت های لیگ با این دو بازیکن تمدید می کردند، مثل همه دنیا باید حواس شان به این بازیکنان شان باشد، گاهی باشگاه توجه نمی کند و بازیکن هم چیزی نمی گوید. همین می شود که آخر فصل می بینند قرارداد بازیکن شان تمام شده!
بعد از کاوه رضایی، مدیریت باشگاه پرسپولیس در ماجرای طارمی و رضاییان شدیدا تحت فشار است.

این چه مدیریتی است؟ پول وزارت را می گیرند و خرج می کنند این شد مدیریت؟ درآمدزایی که ندارند بازیکن را هم نمی توانند نگه دارند، این چه مدیریتی است؟ شما چه جور مدیری هستید که فقط پول بقیه را خرج می کنید؟

کاو ه رضایی را هم نتوانستند جذب کنند درحالیکه او به شدت به پرسپولیس نزدیک شده بود.

کاوه با پرسپولیس بازی کرد و باعث شد پرسپولیس دو بازیکن را نگیرد ولی این چه مدیریتی است که با بازیکنان دیگر به صورت موازی مذاکره نمی کنند و دل به یک بازیکن می بندند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها