کد خبر: ۳۸۲۹۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۰ تير ۱۳۹۵
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز محدودیت تردد خودروها در زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های مختلف این استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، همایون شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تحت عنوان روز جهانی قدس، هر ساله مسلمانان جهان و به ویژه ملت ایران در این روز راهپیمایی بزرگ و باشکوهی را برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای حفظ نظم در زمان برگزاری راهپیمایی و ارائه خدمات مناسب به راهپیمایان روزه‌دار در استان البرز، پلیس تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده و از مردم و به ویژه رانندگان انتظار داریم که برای اجرای صحیح این دستورالعمل‌ها همکاری لازم را برگزار کنندگان مراسم داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: به طور کلی از صبح روز جمعه تا پایان راهپیمایی تردد هرگونه وسائل نقلیه به غیر از خودروهایی که دارای مجوزهای لازم بوده و با هدف خدمت‌رسانی به راهپیمایان در مسیر حضور دارند، ورود و تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی ممنوع است.

شریفی گفت: با توجه به اینکه زمان آغاز راهپیمایی ساعت یازده صبح روز جمعه اعلام شده است، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت هفت صبح این روز اجازه ورود خودروها به مسیر راهپیمایی در شهرستان کرج را نخواهند داد و این محدودیت موقت تا پایان راهپیمایی ادامه دارد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج از میدان شهدا تا امامزاده حسن (ع) به سمت مصلی نماز جمعه اعلام شده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرج در یکی از خیابان‌های اصلی و پرتردد این شهرستان تعیین شده، لازم بود که محدودیت‌هایی به صورت موقتی در معابر منتهی به این خیابان اعمال شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: بنابراین خیابان‌های منتهی به سه راه‌دانشکده، تقاطع‌های کارخانه قند، چهارراه مصباح، چهارراه هفت‌تیر نیز به صورت موقت با محدودیت تردد روبه‌رو خواهند بود.

شریفی گفت: حرکت تمام وسائل نقلیه و موتورسیکلت‌ها از ساعت هفت روز جمعه در مسیرهای منتهی به محل تجمع راهپیمایان و مصلی نماز جمعه ممنوع بوده و این مسیرها با حضور ماموران پلیس راه مسدود می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جمع زیادی از شهروندان روزه‌دار شهرستان کرج برای شرکت در راهپیمایی اعلام آمادگی‌ کرده‌اند، نهادهای ارائه دهند خدمات حمل و نقل عمومی در روز جمعه آماده‌باش بوده و اتوبوس به اندازه کافی پیش‌بینی شده و نیازی نیست که شهروندان از خودروی شخصی برای رسیدن به محل تجمع و شرکت در راهپیمایی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اعلام کرد: همچنین این محدودیت‌های موقت در روز جمعه و از ساعت هفت صبح تا پایان راهپیمایی برای شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، طالقان و فردیس نیز اعمال می‌شود.

شریفی گفت: در این ساعت هرگونه وسائل نقلیه و موتورسیکلت از فلکه اول تا فلکه پنجم در شهرستان فردیس، مسیر میدان امام خمینی (ره) تا مصلی نماز جمعه در شهرستان ساوجبلاغ، مسیر خیابان آیت‌الله طالقانی تا مصلی نماز جمعه در شهرستان نظرآباد، مسیر میدان آزادگان، خیابان‌های امام خمینی (ره) و شهید چمران تا مصلی نماز جمعه در شهرستان اشتهارد و میدان جلال آل احمد تا مصلی نماز جمعه شهرستان طالقان ممنوع است.

وی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده برای شهرها و شهرهای اقماری شهرستان کرج نیز گفت: راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس امسال در اکثر مناطق استان البرز از جمله شش شهرستان و شهرهایی مانند کمال‌شهر، محمدشهر، مهرشهر، ماهدشت، گرمدره، آسارا، چهارباغ  و مشکین دشت برگزار می‌شود که بر اساس دستورالعمل راهنمایی و رانندگی تردد خودروها در مسیرهای منتهی به تجمع راهپیمایان در این مناطق از ساعت هفت صبح روز جمعه تا پایان راهپیمایی ممنوع است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها