کد خبر: ۳۸۳۶۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۴ تير ۱۳۹۵
گزارش ۵۹۸ از تنافضات رفتاری و گفتاری دولتی ها در موضوع فیش های نجومی:
وقتی مدیری این چنین در خصوص حقوق مدیران زیر مجموعه اش بی اطلاع باشد باید هم چنین فضاحتی در خصوص فیش های حقوقی برخی مدیران دولت یازدهم به بارآید و این افراد به جای عذرخواهی دست پیش گرفته و ادعای بیگناهی کرده و تریبون مجلس نیز به مکانی برای دفاع از این افراد تبدیل شود!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، فیش های حقوقی نجومی را می توان یکی دیگر از مصادیق تناقضات رفتاری و گفتاری دولت یازدهم بر شمرد. دولتی که در طول این سه سال همواره مردم را به این فکر فرو برد که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس(س) را!

از ادعای خروج از رکود توسط رئیس جمهور تا هشدار مکتوب ۴ وزیر دولت یازدهم به رئیس جمهور در خصوص بحران رکود و یا ادعای عزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی تا رفتارهای عربستان با مسئولان کشور در ماجرای منا و قطع رابطه کشورهای کوچک مانند جیبوتی و سایر موضوعاتی مانند میزان پولهای بلوکه شده در خارج از کشور، آمار اشتغال ، مسائل مربوط به برجام و ... می توان به عنوان مصادیقی از این تناقضات نام برد.

اما جدیدترین تناقض رفتاری دولت به ماجرای فیش های حقوقی نجومی مدیران دولتی بر می گردد. آنجا که دولت با شروع فعالیت های خود دم از خزانه خالی میزد و از شب پرداخت یارانه ها به عنوان مصیبت عظما نام می برد تا اینکه فیش های حقوقی نجومی منتشر شد. فیش هایی که نشان دهنده  حقوق های چند ده و حتی چند صد میلیونی تنها برای یک ماه می بود و مشخص شد که خزانه خالی برای یارانه 45 هزارتومانی مردم می باشد و نه حقوق های چند ده میلیونی مدیران دولتی تا حقوق های عالی از خزانه خالی پرداخت شود!

تناقض بعدی به رفتار دولت با این موضوع بر می گردد و اسحاق جهانگیری به عنوان مسئول برخورد با مفاسد اقتصادی انتخاب می شود. معاون اول رئیس جمهور که خود در سالهای 89 تا 93 به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان تهران پاداش های چند صد میلیونی را بین اعضای هیئت مدیره تقسیم می نموده است حالا باید با مدیرانی که با فشار مستقیم برادر رئیس جمهور منصوب شده و از قضا برخی از آنان ارتباط بسیار نزدیکی با خود وی دارند و حقوق های نجومی دریافت می کرده اند برخورد کند!

یکی دیگر از مصداق های تناقضات رفتاری و گفتاری دولتمردان در خصوص فیش های حقوقی اظهارات ربیعی در خصوص حقوق دریافتی نوربخش ، رئیس سازمان تامین اجتماعی می باشد.

علی ربیعی در جلسه علنی مجلس در 25 خرداد ماه گفت: با افتخار می گویم که رئیس سازمان تامین اجتماعی من {تقي نوربخش} از حقوق خودش شش میلیون تومان برداشت می کند،‌ در حالی که ما 13 تومان برایش درنظر گرفته ایم.

18 روز پس از این اظهار نظر وزیر کار، نوربخش در گفت و گو با روزنامه شرق بیان داشت: حقوق من با توجه به درجه ایثارگری و سایر مزایا، چهار‌ میلیون تومان است که با اضافه‌شدن ١٧٥ ساعت اضافه کار، حدود هشت ‌میلیون تومان حقوق کارمندی من در سازمان است و بابت مدیر عاملی حقوقی دریافت نمی کنم.

نکته جالب و عجیب این ماجرا این است که وزیر کار از میزان دریافتی مدیر زیرمجموعه خود خبرنداشته و جالب‌تر اینکه ربیعی از حقوق 6 میلیونی نوربخش به عنوان مدیرعامل سخن می گوید و نوربخش حقوق 8 میلیونی خود را به عنوان حقوق کارمندی اعلام کرده و دریافت حقوق به عنوان مدیر عامل را رد می کند.

وقتی مدیری این چنین در خصوص حقوق  مدیران زیر مجموعه اش بی اطلاع باشد باید هم چنین فضاحتی در خصوص فیش های حقوقی برخی مدیران دولت یازدهم به بارآید و این افراد به جای عذرخواهی دست پیش گرفته و ادعای بیگناهی کرده و تریبون مجلس نیز به مکانی برای دفاع از این افراد تبدیل شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها