کد خبر: ۳۸۳۷۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۵ تير ۱۳۹۵
مجرم سابقه‌دار که حين دستگيري و براي متواري شدن اقدام به اسلحه کشي کرده بود با حضور و تلاش 2 ساعته سرکلانتر نهم پايتخت تسليم قانون شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مردم سالاری، اوايل ارديبهشت ماه سال جاري راکب يک دستگاه موتورسيکلت هوندا درحال تردد در شهرک باقر شهر بود که با عابر پياده‌اي برخورد و ضمن اينکه منجر به مجروحيت وي شده از صحنه تصادف نيز متواري مي‌شود.
 
در ادامه تعدادي از شهروندان و کسبه محل که شاهد صحنه تصادف بودند موضوع را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ به مامورين کلانتري 175 باقر شهر اطلاع داده و دقايقي بعد مامورين در محل حاضر مي‌شوند. با حضور ماموران و دريافت مشخصات متهم از سوي شاهدان عيني ماجرا مشخص مي‌شود که متهم تحت تعقيب از متهمان سابقه‌دار باقر شهر است که آدرس محل سکونت وي شناسايي و عوامل انتظامي براي تحقيقات بيشتر به مخفيگاه وي اعزام مي‌شوند اما مشخص مي‌شود متهم محل سکونت خود را تخليه و به محل نامعلومي نقل مکان کرده است.
 
در ادامه تيمي از ماموران تجسس کلانتري رسيدگي به موضوع را به صورت تخصصي در دستور کار قرار مي‌دهند تا اينکه پس از قريب به 2ماه کار اطلاعاتي و پليسي اطلاع مي‌يابند متهم يک خانه مجردي در حومه باقرشهر اجاره و به تنهائي در حال زندگي کردن است. با تجميع اطلاعات بدست آمده عوامل تجسس ساعت 20:30 دقيقه 12تيرماه براي جلب متهم که «صابر» نام داشت اعزام شدند که متهم با ديدن مامورين با يک قبضه اسلحه اي که در اختيار داشت به سمت آنها تير‌اندازي نموده و به داخل منزل متواري شد.
 
باتوجه به مسلح بودن متهم و بنابر حساسيت حادثه ماموران موضوع را به سرهنگ سيد محمد حسيني، سر کلانتر نهم فاتب اعلام مي‌کنند و وي نيز دقايقي بعد در محل حاضر و طي صحبت‌هاي روانشناسي و مشاوره‌اي پس از 2ساعت متهم را تسليم قانون کرد.
 
سرکلانتر نهم پليس پايتخت درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازرسي از متهم يک قبضه سلاح کمري به همراه 32 عدد تير جنگي بدون هيچگونه خسارت جاني و مالي کشف و متهم پس دستگيري جهت اقدامات بعدي به کلانتري 175 باقرشهر منتقل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها