کد خبر: ۳۸۴۲۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۱ تير ۱۳۹۵
گزارش ۵۹۸ از آشفتگی دولت پس از رسوایی فساد برخی مدیران:
مسئولین ارشد دولتی که در ابتدا تلاش نمودند با ادامه سیاست «تقصیر دولت قبل بود» این رسوایی را به گردن محمود احمدی نژاد بیاندازند پس از مشخص شدن سطح دریافت ها و زمان تصویب آن در این پروژه سیاسی دولت هم با شکست روبرو شد و همین امر موجب تناقض‌گویی‌های مختلف دولتی‌ها شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس از رسوایی فیش های حقوقی نجومی برخی از مدیران متخلف دولتی شاهد واکنش های متفاوتی را از سوی مسئولین نظام شاهد بودیم. دولتی ها که در ابتدا سعی داشتند با کم اهمیت خواندن این موضوع انتشار فیش های نجومی مدیران را برخورد سیاسی منتقدین با دولت عنوان کند پس از موضع گیری صریح و قاطع رهبر انقلاب و همچنین افزایش فشار افکار عمومی و تبدیل شدن آن به مطالبه ای مردمی تغییر موضع داد و شعار برخورد با متخلفین را سرداد.

در همین خصوص رئیس جمهور محترم که در ابتدای امر موضوع فیش های نجومی را مسئله ای عادی خوانده بود پس از بیانات رهبری معظم در خطبه های نماز عید فطر در تغییر موضعی آشکار موضوع فیش های نجومی را مسئله ای ملی و مهم خواند و دستور پیگیری و برخورد با متخلفین را داد.

مسئولین ارشد دولتی که در ابتدا تلاش نمودند با ادامه سیاست «تقصیر دولت قبل بود» این رسوایی را به گردن محمود احمدی نژاد بیاندازند پس از مشخص شدن سطح دریافت ها و زمان تصویب آن در این پروژه سیاسی دولت هم با شکست روبرو شد و همین امر موجب تناقض گویی های مختلف دولتی ها شده است.

شاید مهمترین سوالی که ذهن افکار عمومی شکل گرفته است چرای عدم برخورد دولت در طول سه سال گذشته با این فساد سیستمی بوده است که اگر رسانه ها به این موضوع نمی پرداختند هم اکنون نیز شاهد دست داری مدیران متخلف از بیت المال بودیم.

در ادامه به بخشی از مهمترین تناقض گویی های دولتی ها در مواجهه با موضوع فیش های نجومی و برداشت های نامشروع مدیران از بیت‌المال می آید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
۱
۰
روحانی توان برخورد با فریدون ندارد
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۵:۵۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
السلام علیک یا قتیل الادعیا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
دولت راستگویان
خخخخخخخخخ
دولت تدبیر امید
خخخخخخخخخخ
دولت کلیددار
خخخخخخخخ
پاسخ
محمد از مشهد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
۰
۰
گر امر شود که مست گیرند . در شهر هر انکه هست گیرند . ضمنا چاقو دسته خودش را نخواهد برید . بنابر این خواهی نشوی رسوا .... ولذا حالا که هم می خورند مردم هم بخورند . که می شود بازی برد . برد .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
۰
۰
حد اقل ان فیشهایی که لو رفته را تعیین تکلیف کنید!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها