کد خبر: ۳۸۴۳۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۱ تير ۱۳۹۵
باتوجه به تاکید دولت به لزوم اجرایی شدن قانون درتمام سطوح نظام:
به دنبال پیگیری هایی که برخی نمایندگان مجلس نهم درسال ۱۳۹۳ انجام دادند، به سندسازی حسن روحانی در خصوص مدرک دکترایش اعتراض شد، اما لاریجانی اجازه بررسی و پیگیری بیشتری را به نمایندگان نداد!حسن روحانی از بهار ۱۳۵۹ تا پایان مجلس پنجم (بهار ۱۳۷۹)، در مجلس و در مراکز دیگری که اشتغال داشته، با عنوان «دکتر» از حقوق و مزایایی بیشتری نسبت به یک «لیسانسه» بهره‌مند بوده...
سرویس سیاسی پایگاه 598 - محمد حسن رضایی/ به دنبال پیگیری هایی که برخی نمایندگان مجلس نهم درسال ۱۳۹۳ انجام دادند، به سندسازی حسن روحانی در خصوص مدرک دکترایش اعتراض شد، اما لاریجانی اجازه بررسی و پیگیری بیشتری را به نمایندگان نداد!



حسن روحانی از بهار ۱۳۵۹ تا پایان مجلس پنجم (بهار ۱۳۷۹)، در مجلس و در مراکز دیگری که اشتغال داشته، با عنوان «دکتر» از حقوق و مزایایی بیشتری نسبت به یک «لیسانسه» بهره‌مند بوده...

این در حالی بود که مطابق مندرجات سایت مرکز تحقیقات استراتژیک (تحت مدیریت خود ایشان) روحانی طی سال‌های منتهی به ۷۸ برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کم اعتبار "کالدونین گلاسکو "انگلستان ثبت نام نموده‌ و اکنون نیز حسب اظهارات محمدباقر نوبخت، استاد تمام دانشگاه بوده و از آن محل حقوق دریافت می‌دارد!

گفتنی است که دانشگاه کالدونین گلاسکو حاضر به آزاد کردن رساله دکترای روحانی نشد و رساله دکترای رئیس جمهور هم اکنون در اختیار عموم نیست! اما خلاصه منتشر شده از رساله او، حاوی بخش‌هایی کپی شده از کتاب یک استاد افغان بود که در مالزی مدیریت یک مرکز مطالعاتی اسلامی را بر عهده داشت؛ جایی که مدتی برادر حسن روحانی، «حسین فریدون»، سفیر کشورمان بوده است.

اکنون که فضای رسانه ای کشور در ارتباط با مساله حقوقهای نجومی سکوت را شکسته است، شاید بتوان امیدوار بود که هم پرونده «مدرک روحانی» مورد بررسی مجدد قرار گیرد و هم فیش‌ های حقوقی او از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۷۹ بررسی شود. شاید از این میان، مدارک مهم دیگری هم کشف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
دقیقا مثل دکتر نصرت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
دکتر قلابی، 20 سال سر مردمو شیره مالید میگفت دکترم،دکتر قلابی حسن روحانی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها