کد خبر: ۳۸۴۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
بازيگران اصلی آن «علي نصيريان»، «اميريل ارجمند»، «دارين خمسه» بازیگر لبنانی، «آرسينه سوکياسيان» بازیگر ارمنستانی، «مهدي فقيه» و «سيلوا آندرانسيان» بوده اند.
به گزارش شیعه آنلاین، فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» که چندی پیش در سینماهای سراسر کشور روی پرده سینما رفت، یکی از فیلم های ارزشی ساخته شده در کشورمان در سال جاری بوده است.

خبرنگار ما از شهر مقدس قم خبر داد که این فیلم با کمی تأخیر، یک هفته پیش بر روی پرده سینماهای قم رفت. نکته جالب این بود که بلافاصله پس از پخش این فیلم حجة الإسلام و المسلمین ارجمند، استاد حوزه و دانشگاه و نقاد سینما بر روی سن می رود و جلوی پرده سینما به نقد این فیلم می پردازد.

گفتنی است فيلم شکارچي شنبه توسط موسسه شهيد آويني ساخته شده است. فيلمنامه «شکارچي شنبه» از جمله اين کارهايي بود که مورد اقبال مؤسسه قرار گرفت و براي توليد آن نيز زحمات زيادي در داخل و خارج از کشور کشيده شد، عوامل جلو و پشت دوربين هم تقريباً با وسواس زياد انتخاب شدند، البته بايد از برخي از عوامل که به لحاظ پاره اي از ملاحظات از جمله هدف گيري فيلمنامه تا پاي قرارداد و دريافت پيش پرداخت هم آمدند و بعد پس زدند، صرف نظر کرد.

تهيه کننده ي اين فيلم، مي گويد: البته اين افراد نيز نگران بودند که مبادا بابت همکاري در اين فيلم برايشان اتفاقي بيفتد چون از لحاظ محتواي فيلمنامه همه پيش بيني يک اتفاقاتي را مي کرديم، به طوري اخيراً دوستان پخش فيلم به ما گفتند که مراقب باشيد که ترور نشويد و ما مي گفتيم ما آماده شهادت هستيم.

کارگردان این فیلم «پرويز شيخ طادي»، تهيه کننده «مجيد اسماعيلي» و فيلمنامه نويس «پرويز شيخ طادي» بوده اند. بازيگران اصلی آن «علي نصيريان»، «اميريل ارجمند»، «دارين خمسه» بازیگر لبنانی، «آرسينه سوکياسيان» بازیگر ارمنستانی، «مهدي فقيه» و «سيلوا آندرانسيان» بوده اند.
 

می توان خلاصه این فیلم را چنین بیان کرد که در يک بندرگاه اسرائيل، زني يهودي که پس از مرگ همسرش، با يک مرد مسيحي ازدواج کرده، کودک هفت ساله خود را در پي اقدامات حقوقي و اصرارهاي زياد پدربزرگش براي مدت کوتاهي به وي مي سپارد. پدربزرگ کودک که يکي از سران جريان فکري صهيونيسم است در جواب نگراني هاي مادر، وعده مي دهد که او يک ماه بيشتر اينجا نمي ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هرکجا که خواست بماند.

فيلم «شکارچي شنبه» هفتمين ساخته «پرويز شيخ طادي» ماجراي استحاله فکري و ذهني اين کودک و حرکت از فطرت پاک انساني تا تبديل شدن به موجودي خشن و خطرناک و خونريز است.

سید «علی فخار» مدیر پخش شرکت جبرئیل در نشستی خبری، ضمن ارزشی خواندن این فیلم و اینکه جنبه اقتصادی آن برای عوامل تولید و پخش مهم نبوده بلکه جنبه اعتقادی و ارزشی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، گفت: این فیلم سه شعار محوری را دنبال می کند که عبارتند از: 1- برنامه آینده صهیونیست ها برای جهان را در فیلم شکارچی شنبه ببینید. 2- شکارچی شنبه فیلمی درباره واکاوی تلاش صهیونیست ها برای ایجاد انحرا در دین یهود. 3- شکارچی شنبه فیلمی درباره انسانیت از دست رفته توسط صهیونیست ها.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۵:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
چه جالب عکس اول صندلیها پره و بعد دیگه هیشکی نیست اون یه نفر هم که همزادپنداری کرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها