کد خبر: ۳۸۵۰۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۷ تير ۱۳۹۵
مرد جوان كه به اتهام ربودن پسر نوجواني بازداشت شده در تحقيقات پليسي ادعا كرد قصد آدم‌ربايي نداشته است.
به گزارش پایگاه 598، ايران نوشت: ساعت 3 بعد از ظهر 15 تير امسال، رهگذراني كه از خياباني در جنوب تهران مي‌گذشتند صداي فريادهاي پسري را شنيدند كه سوار بر موتورسيكلت مردي از مردم كمك مي‌خواست.

افرادي كه شاهد ماجرا بودند بلافاصله به كمك پسر نوجوان شتافته و او را نجات دادند اما راكب موتورسيكلت فرار كرد.پسر نوجوان نيز همراه خانواده‌اش راهي اداره آگاهي تهران شد و به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد.
 
او به بازپرس جنايي گفت: سر كوچه با دوستم ايستاده بودم و مشغول صحبت بودم، ناگهان مردي را ديدم كه سوار موتورش با دست اشاره كرد كه پيش او بروم. اما من كه ترسيده بودم به طرفش نرفتم ولي ناگهان او به سمتم آمد، آنجا بود كه دويدم و در يك مغازه پنهان شدم.
 
پسر 14 ساله ادامه داد: اما او به آنجا آمد و مرا به زور سوار موتورش كرد، او مي‌خواست مرا با خودش ببرد كه خوشبختانه مردم و تعدادي از راننده‌هاي آژانس كه در آن حوالي بودند به كمكم آمده و نجاتم دادند.
 
به دنبال اعلام اين شكايت، بازپرس مرشدلو دستور تحقيقات در اين باره را صادر كند.كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي نيز با رديابي‌هاي پليسي سرانجام مرد موتورسوار را صبح ديروز در جنوب تهران دستگير كردند.
 
متهم جوان به بازپرس گفت: چند روز قبل از حادثه وقتي از سركار به خانه آمدم متوجه شدم كه همسرم بشدت ناراحت است. وقتي علتش را پرسيدم گفت زماني كه پسر 4 ساله‌ام در كوچه مشغول بازي بوده، پسر نوجواني با چوب او را كتك زده است.
 
با شنيدن اين موضوع بشدت ناراحت شدم و از طريق همسايه‌ها پسر 14 ساله را شناسايي كردم.
 
روز حادثه، زماني كه پسر نوجوان را ديدم، مي‌خواستم او را نزد پدرش ببرم و از او بخواهم كه به پسرش تذكر دهد.
 

ضمن اينكه به هيچ عنوان آدم‌ربايي را قبول ندارم.بدين ترتيب متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت تا ابهام‌هاي موجود در اين ماجرا فاش شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها