کد خبر: ۳۸۵۲۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۸ تير ۱۳۹۵
راز مرگ راننده وانت نيسان در پيامك‌هاي يك مرد ناشناس نهفته بود. رديابي‌هاي پليس آمل براي افشاي راز اين جنايت به دنبال پيدا شدن پيكر بي‌جان راننده نيسان در اتاقك خودرو‌اش در دستور كار قرار گرفته بود.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه ايران نوشت: ساعت6 و 58 دقيقه روز 17 تير امسال رهگذراني كه از بلوار شيخ فضل الله نوري شهرستان آمل مي‌گذشتند به نحوه توقف خودروي نيسان آبي رنگ در حاشيه بلوار مشكوك شده و پليس را در جريان ماجرا قرار دادند.


دقايقي بعد وقتي مأموران پليس به محل مورد نظر رسيدند با پيكربي جان مرد ميانسالي در اتاقك خودرو روبه‌رو شدند.
 
نخستين تحقيقات پليس حكايت از آن داشت كه مرد راننده داخل خودرو فوت كرده است اما درادامه با كشف رد كمرنگي از خون در صورت وي مأموران موضوع را به بازپرس جنايي اطلاع دادند.

بدين ترتيب پس ازحضور تيم جنايي و بررسي صحنه جرم درمحل حادثه و انجام نخستين تحقيقات، با دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي عمومي و انقلاب آمل جسد براي انجام بررسي‌هاي دقيق علمي و تخصصي به پزشكي قانوني منتقل شد.
 
كارشناسان پزشكي قانوني هم اعلام كردند علت مرگ راننده، اصابت ضرباتي به ناحيه شكم و سر او بوده است.

بدين ترتيب همزمان با شناسايي هويت مقتول و خانواده‌اش، تجسس‌هاي ويژه پليس براي كشف راز اين جنايت خاموش وارد مرحله تازه‌اي شد.آنان سپس به تحقيق درباره افرادي پرداختند كه با قرباني حادثه به نوعي ارتباط داشتند.

در بررسي تماس‌ها و پيامك‌هاي ارسالي به تلفن همراه قرباني جنايت، چند نفر براي بازجويي‌هاي پليسي به آگاهي آمل احضار شدند.

درجريان بازجويي‌هاي فني، كارآگاهان مرد جوان قوي هيكلي را به عنوان نخستين مظنون جنايت بازداشت كردند.
 
او كه ابتدا منكر هرگونه اطلاع از ماجراي قتل بود وقتي تمام مدارك و مستندات پليس را عليه خود ديد چاره‌اي جزاعتراف به قتل نديد.

فرهاد- 34 ساله -به تيم جنايي گفت: مدتي بود كه فرد ناشناسي برايم پيامك‌هاي تهديد‌آميز فرستاده و قصد داشت از من اخاذي كند.
 
 
از كارهاي او كلافه شده بودم به همين دليل نيمه شب با او قرار ملاقات گذاشتم. وقتي به محل قرار رسيدم او داخل خودروي نيسان انتظارم را مي‌كشيد.در آنجا با هم جر و بحث كرديم.
 
در اين ميان من عصباني شده و او را زيرضربات مشت گرفتم.وقتي به خود آمدم متوجه شدم او بي‌حركت مانده است بنا براين بسرعت از خودرو پياده شده و پا به فرار گذاشتم.ضمن اينكه به هيچ عنوان فكرنمي كردم كشته شده باشد.

به گفته سرهنگ ولي‌الله گنجيان مقدم فرمانده انتظامي شهرستان آمل ،با توجه به اين اعترافات، متهم به قتل با صدور قرار قانوني روانه بازداشتگاه شده و بررسي درباره جزئيات اين پرونده ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها