کد خبر: ۳۸۵۲۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۸ تير ۱۳۹۵
دبيركميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران گفت: با اجراي طرح رجيستري عملا واردات قاچاق تلفن همراه از دايره اقتصاد كشور حذف مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598، علي اكبر پور احمد نژاد دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران با اشاره به اينكه سال گذشته ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز رياست جمهوري برنامه ريزي هايي را انجام داده است كه مهم ترين آن اجراي طرح رجيستري است، اظهار داشت : در صورتي كه واردات با كسب تشريفات قانوني انجام شود سريال نامه تلفن همراه در سامانه مخابرات ثبت مي شود و حق استفاده از شبكه كشور را خواهند داشت در غير اينصورت عملا غيرفعال خواهد بود.

وي افزود: با همكاري دستگاه هاي متولي به ويژه وزارت ارتباطات برنامه ريزي ها دردست اقدام است و طبق قولي كه داده شده اين طرح شهريور ماه عملياتي مي شود.

دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تصريح كرد: طي گشت هاي عملياتي در سطح مبادي عرضه كلان و خرد در استان تهران و جمع آوري واردات قاچاق در قالب محموله هاي قاچاق جاسازي شده كشفيات متعددي را داشته ايم.

پور احمد نژاد گفت: با بازرسي هايي كه سازمان صنعت، معدن و تجارت از برخي واحدهاي عرضه كننده داشته است، پرونده هاي قاچاق اين كالاها به دليل فقدان اسناد قانوني ضبط و به مراجع قانوني ارائه شده است و اخيرا نيز 2 درصد ديگر از تعرفه واردات تلفن همراه كاهش يافته است كه اميدوارم شاهد باشيم شرايط براي توليد داخلي تلفن همراه فراهم شود و واردات تلفن همراه  قاچاق از عرصه اقتصاد كشور حذف شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها