کد خبر: ۳۸۵۷۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۳۱ تير ۱۳۹۵
فرمانده لشكر عملياتي۲۷ محمد رسول الله(ص) با بيان اينكه شهدا رفتند تا بيانات امام خميني(ره) و امام خامنه اي(مدظله) محقق شود،گفت: با شهدا عهد كرده ايم كه مسير ۲۵ ساله براي نابودي اسرائيل را به نصف كاهش خواهيم داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران تسنيم، سردار محمد اسدالهي فرمانده لشكر عملياتي27 محمد رسول الله(ص) تهران عصر امروز جهارشنبه سي ام تيرماه در مراسم يادبود شهيد ميثم نجفي و  شهيد جاويدالاثر مهدي ذاكر حسيني‌كه به همت بسيجيان اين لشكر در ناحيه مقاومت بسيج شهيد بهشتي برگزار شد، گفت: اين شهدا هستند كه مسير زندگي‌در برابر ناملايمات و حوادث را براي‌ما هموار كرده و ما را به راه مستقيم و ساحل آرامش مي‌رسانند.

وي‌در ادامه‌ با بيان اينكه هر چه داريم از بركت خون شهداست بيان‌كرد: امنيت، آسايش، آرامش، اميد به آينده،اقتدار و عزت ملت ايران مرهون جان فشاني‌هاي‌شهدا است و هر شخصيتي‌كه در اين نظام مقدس مي‌تواند با اقتدار سينه خود را ستبر كرده و صحبت كند اعتبار خود را از اين شهدا كسب كرده و بايد قدردان از خودگذشتي‌شهدا باشيم.

فرمانده لشكر 27 محمد رسول الله(ص) با اشاره به اينكه شهدا رفتند تا بيانات امام خميني(ره) و امام خامنه اي(مدظله) محقق شود، گفت:هدف گذاري‌اصلي امام خميني (ره) نابودي‌اسرائيل و آزادي‌قدس شريف بود و به همه ما ثابت شد كه تدابير امام خميني(ره) در طول زمان محقق شد. اگر امام(ره) فرمودند راه قدس از كربلا مي‌گذرد امروز مي‌بينيم كه يك جمعيت 24 ميليوني پاي‌پياده به كربلا مي‌روند و عظمت خود را به جهان ثابت مي كنند.همچنين بيانات مقام معظم رهبري براي نابودي اسرائيل تا 25 سال آينده نيز در حال محقق شدن است.

سردار اسدالهي افزود: وظيفه ما اين است كه اگر مي‌خواهيم ادامه دهنده راه شهدا باشيم بايد فاصله 25 ساله تا نابودي اسرائيل را به نصف كاهش دهيم و براي محقق شدن اين موضوع بايد دست به دامن شهدا شده و خطي‌كه به يادگار گذاشتند را ادامه داد.

وي در خاتمه تصريح كرد : يقينا ادامه دهنده راه شهدا با دشواري‌هايي همراه است ولي ما با شهدا عهد كرده‌ايم كه اين مسير 25 ساله را به نصف كاهش خواهيم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها