کد خبر: ۳۸۶۰۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
ليگ برتر فوتبال ايران به صورت رسمي از فردا استارت مي‌خورد و همه در انتظار ديدن ستاره‌هاي تيم‌هايشان هستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، ليگ برتر فوتبال ايران به صورت رسمي از فردا استارت مي‌خورد و همه در انتظار ديدن ستاره‌هاي تيم‌هايشان هستند. هرچند در هفته اول تيم‌هاي پرطرفدار فوتبال ايران هركدام به نوعي نمي‌توانند حضور پرتعداد هوادارانشان را داشته باشند اما به اندازه كافي دليل وجود دارد كه باعث جذابيت بازي‌هاي هفته اول ليگ برتر مي‌شود. هرچه كه هست فردا فصل جديد فوتبال ايران شروع مي‌شود و با عملكرد خوب تيم‌هاي پرطرفدار فوتبال ايران در فصل نقل و انتقالات مي‌توانيم انتظار فصل جذابي داشته باشيم.

يكشنبه، چهارم مردادماه

منصوريان طلسم افتتاحيه ليگ را مي‌شكند؟

استقلال در حالي فردا در اولين بازي فصل خود به مصاف نفت تهران مي‌رود كه منصوريان براي اولين بار در اين بازي به عنوان سرمربي روي نيمكت تيم محبوبش مي‌نشيند. شايد اين از بدشانسي منصوريان باشد كه در اولين بازي خود به عنوان سرمربي استقلال بايد روبه روي نفت تهراني قرار بگيرد كه مربيگري‌اش را مديون اين تيم است. استقلال در فصل نقل و انتقالات بازيكناني مثل بختيار رحماني، ووريا غفوري و كاوه رضايي را جذب كرده است و بسيار به موفقيت در اين فصل اميدوار است ولي نفت تهران تعداد زيادي از بازيكنان تاثيرگذار فصل گذشته خود را از دست داده است. نفت تهران در 6 سال گذشته 4 بار استقلال را شكست داده است، يك بار شكست خورده و يك بازي هم مساوي شده است.

ذوب‌آهن در انتظار استارت مقتدرانه

ذوب‌آهن يكي از تيم‌هايي است كه در فصل نقل و انتقالات بازيكنان بزرگي مثل كاوه رضايي و مسعود حسن‌زاده را از دست داد و بنگستون شاخص‌ترين بازيكني است كه جذب اين تيم شده است. البته سياه‌جامگان با خريد بازيكناني مثل خانزاده، نورمحمدي، ايوب كلانتري و سيف اللهي كاملا نسبت به فصل گذشته قدرتمند شده است. دو تيم ذوب‌آهن و سياه جامگان 2 بازي با هم برگزار كرده‌اند  و هر 2 بار ذوب‌آهن به پيروزي رسيده است.

هاليوودي‌هاي تبريزي در جستجوي پيروزي

پر ستاره‌ترين تيم تاريخ تراكتورسازي در حالي كار خود را فردا برابر قهرمان فصل گذشته ليگ برتر استارت مي‌زند كه تا شب گذشته به صورت قطعي معلوم نبود كه اين بازي در كجا برگزار مي‌شود تا اينكه شب گذشته مصطفي آجرلو مديرعامل باشگاه تراكتورسازي اعلام كرد كه اين تيم در ورزشگاه اختصاصي خود كه گنجايش آن 7 هزار نفر است در بازي با استقلال خوزستان به ميدان مي‌رود. هرچند امروز فدراسيون فوتبال اعلام كرده كه اين بازي بايد در كرج برگزار شود. تراكتورسازي در فصل نقل و انتقالات بازيكناني مثل محمد نوري، محمد ابراهيمي، جاسم كرار، هادي محمدي و ادينيو را جذب كرده است و از نظر مهره‌اي مشكلي ندارد. استقلال خوزستان هم با جدايي بازيكناني مثل دخسوس و كولي بالي نتوانسته بازيكن شاخصي را جذب كند. در 6 بازي آخر دو تيم تراكتورسازي 3 بار موفق به پيروزي شده و 3 بازي دو تيم هم با تساوي به پايان رسيده است.

برزيل ايران با صبا استارت مي‌زند

مهمترين بازيكني كه در فصل نقل و انتقالات با صنعت نفت قرارداد امضا كرد رضا نوروزي بود و اين تيم با بازيكنان جوان و بومي خود پاي به ليگ شانزدهم مي‌گذارد. صنعت نفت آبادان كه به برزيل ايران معروف است در بازي اول مهمان صبايي است كه در نقل و انتقالات بازيكناني مثل فريد كريمي، جلال‌الدين علي محمدي، ابوالفضل ابراهيمي و اميرحسين صادقي را از دست داده است و بازيكناني مثل هاشم بيك‌زاده، اكبرصادقي و احمد حسن را جذب كرده است اما به نظر مي‌رسد اين تيم هم مثل حريف خود بايد به فكر بقا در ليگ برتر باشد.

دوشنبه، پنجم مردادماه

برانكو در حسرت بردن سايپا و فركي

پرسپوليس بعد از خريد بازيكنان تاثيرگذاري مثل وحيد اميري، سيدجلال حسيني، ساسان انصاري و  عليرضا بيرانوند موفق شده تيم قدرتمندي را روانه مسابقات كند اما نكته نااميد كننده براي هواداران اين تيم اين است كه نه تا حالا برانكو موفق به بردن سايپا شده است و نه در دوران حضورش در پرسپوليس موفق شده فركي را شكست بدهد. سايپا در فصل نقل و انتقالات به جز مسعود حسن‌زاده موفق نشده بازيكنان تاثيرگذاري را جذب كند ولي تقريبا تمام بازيكنان تاثيرگذار اين تيم ماندني شده‌اند. نبرد فركي- برانكو به نوعي جنگ بين استاد و شاگرد است و بايد ديد برانكو آيا براي اولين بار مي‌تواند شاگرد سابقش در تيم ملي را شكست بدهد يا نه. در 3 سال اخير پرسپوليس برابر سايپا در 3 بازي شكست خورده است، 2 بازي مساوي شده و يك بازي هم قرمزها موفق به پيروزي شده‌اند.

آغاز كار گسترش رويايي

تيم فوتبال گسترش فولاد با خريد بازيكناني مثل شيمبا، خلعتبري و فرناندو دخسوس حضور قدرتمندي در ليگ شانزدهم خواهد داشت. اين تيم در فصل نقل انتقالات بسيار خوب عمل كرده است و به گفته فراز كمالوند تيم سوم شهر تبريز مي‌تواند به عنوان اولين تيم اين شهر لقب بگيرد كه مي‌تواند قهرماني در ليگ برتر را جشن بگيرد. اما از طرفي پيكان با استخدام بازيكنان پا به سن گذاشته‌اي مثل برهاني، صادقي، رحمان احمدي، ابوالفضل ابراهيمي و البته بهادر عبدي در كنار بازيكنان جوان فصل گذشته اين تيم تلاش مي‌كند كه رتبه خوبي در ليگ برتر كسب كند.

همه در انتظار موفقيت ويسي

عبدالله ويسي بعد از قهرماني استقلال خوزستان در ليگ برتر بايد روز دوشنبه كارش را با سپاهان در بازي با پديده استارت بزند. سپاهان در فصل نقل و انتقالات ستاره‌هايي مثل فريد كريمي، جلالدين علي محمدي و فريد كريمي را جذب كرد تا آنها جاي ستاره‌هايي مثل علي كريمي، فوزيل موسي اف، رحمان احمدي، شيمبا و پادواني را پركنند. اما پديده بر خلاف سپاهان بدون تغيير مهمي پاي به ليگ شانزدهم مي‌گذارد. در 4 بازي گذشته دو تيم سپاهان دو بار پيروز شده، يك بازي مساوي شده و يك بازي هم با پيروزي پديده به پايان رسيده است.

قديمي‌ترين تيم تبريز بعد از 20 سال استارت مي‌زند

ماشين‌سازي كه قديمي ترين تيم شهر تبريز محسوب مي‌شود روز دوشنبه  بعد از 20 سال دوري از ليگ برتر با بازي با فولاد استارت مي‌زند. اين تيم با خريد بازيكنان مثل آندو تيموريان، سامان نريمان جهان و پيام صادقيان و اليته با سرمربيگري رسول خطيبي اميدوار است كه بتواند حضور خود در ليگ برتر را تداوم ببخشد. اين تيم بازي‌ها را با كم ستاره‌ترين فولاد تاريخ استارت مي‌زند و بايد اميدوار باشد كه در گرماي اهواز بتواند موفق به كسب 3 امتياز بازي بشود. فولاد در نقل و انتقالات اسكوچيچ سرمربي فصل گذشته خود را از دست داد و بازيكن بزرگي هم به جمع اين تيم اضافه نشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها