کد خبر: ۳۸۶۲۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
استاندار آستاراخان روسیه از خریداری بندری در آستاراخان توسط یک سرمایه‌گذار ایرانی خبر داد و گفت: همچنین زمینی به یک شرکت ایرانی اختصاص داده شده تا تولیداتی در زمینه گوشت مرغ، آبزی‌پروری و خوراک مرغ داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، الکساندر ژیلکین در نشست دو جانبه فعالین اقتصادی ایران و آستاراخان روسیه اظهار کرد: ارتباط میان فعالین اقتصادی ایرانی بویژه در استانهای گیلان، مازندران و خراسان رضوی با آستاراخان روسیه در حال انجام است و به دنبال توسعه آن هستیم.

وی با بیان اینکه 160 شرکت ایرانی در آستاراخان روسیه فعالیت خود را ثبت کرده‌اند گفت: در گذشته بیشتر شرکتهای فعال در آستاراخان در کار صادرات و واردات بودند اما اکنون به سمت تولید رفته‌اند.

استاندار آستاراخان روسیه  با اشاره به این که سرمایه‌گذاری بزرگی در این استان توسط ایرانی‌ها انجام شده است گفت: خریداری بندری در آستاراخان روسیه توسط یک سرمایه‌گذار ایرانی صورت گرفته است.کمیسیون عالی نظارت بر سرمایه‌گذاری روسیه این معامله را تایید کرده است.

* آستاراخان 5 سکوی نفتی برای ایران می‌سازد
وی افزود: شرکت کشتیرانی آستاراخان قراردادی با شرکت ایرانی به قصد ساخت و ساز 5 سکوی نفتی برای شرکت ملی نفت ایران امضا کرده است.

استاندار آستاراخان ادامه داد: زمینی به شرکت ایرانی در آستاراخان اختصاص داده شده تا تولیداتی در زمینه گوشت مرغ، آبزی‌پروری و خوراک مرغ داشته باشد.

ژیلکین تاکید کرد: روابط ایران و آستاراخان از لحاظ جغرافیایی برای ما مورد اهمیت است و ما از طر یق این کشور می‌توانیم در کشورهای حوزه دریای خزر و کشورهای اطراف فعالیت اقتصادی داشته باشیم و ایران نقش موثری در توزیع کالای خود در سایر کشورها خواهد داشت.

وی یادآور شد: آستاراخان دارای تجهیزات بندری، هواپیمایی و راه‌آهن قدرتمندی است و در حال حاضر بیش از 500 شرکت خارجی به نمایندگی از 50 کشور در این استان حضور دارند.

استاندار آستاراخان روسیه  در پایان گفت: شرکتهای حاضر در آستاراخان روسیه قراردادهای دراز مدتی دارند و حتی امکان استخراج معادن برای برخی از شرکتها فراهم آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها