کد خبر: ۳۸۶۲۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، دو تیم سایپا و پرسپولیس در چهارچوب هفته نخست رقابت های لیگ برتر سه شنبه به مصاف هم می روند.

ساعت شروع بازی؛ ۲۰:۴۵

ورزشگاه؛ تختی تهران

داور؛ شاهین حاج بابایی

کمک ها؛ سجاد طوری، اسد حاج محمد و محمدرضا فغانی

ناظر داوری؛ مسعود عنایت

سایپا؛ خودروسازان علیرغم هزینه هنگفت در لیگی که گذشت نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند تا قبل از پایان لیگ با جلالی قطع همکاری کرده و با سرمربی موقت ماراتن پانزدهم را به پایان برسانند. نارنجی پوشان برای لیگ شانزدهم خیلی زود با فرکی که پیش از این دو بار قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده بود به توافق رسیدند تا با این مربی کارنامه دار رویاهای خود را جستجو کنند. از ان سو حسین فرکی، پس از قهرمانی در لیگ چهاردهم به همراه سپاهان در این تیم ماندنی شد ولی مشکلاتی که بین او و نویدکیا به وجود امده بود موجب شد تا نتواند لیگ گذشته را با زردپوشان اصفهانی به پایان ببرد و حالا انگیزه های زیادی دارد تا بتواند حقانیت خود را با سایپا به همگان اثبات کند. حال باید منتظر ماند و دید که ایا فرکی می تواند با سایپا در کسب عنوان قهرمانی هت تریک کند یا خیر؟

 

بازیکن تاثیرگذار؛ مهدی ترایی

بازیکن محروم؛ -

 

نتایج پنج بازی اخیر سایپا؛
سایپا صفر - صفر نفت
استقلال اهواز یک - ۲ سایپا
سایپا یک - ۲ استقلال
ملوان ۳ - ۲ سایپا
سایپا یک - یک اف سی مشهد
همانطور که می بینید سایپا از پنج بازی اخیر خود یک برد، ۲ شکست و ۲ تساوی را تجربه کرده است.

 

 

پرسپولیس؛ لیگ شانزدهم، دومین فصلی است که برانکو از ابتدای نقل و انتقالات روی نیمکت سرخپوشان حضور دارد. ایوانکویچ استارت حضور در پرسپولیس را در انتهای لیگ چهاردهم زد و توانست با پرسپولیس بحران زده، در هفته های انتهایی نتایج نسبتا خوبی کسب کند پروفسور در لیگ پانزدهم در حالی که حتی قعرنشینی را هم تجربه کرده بود تنها با تفاضل گل قهرمانی را از دست داد تا در این فصل هواداران ارتش سرخ امیدوار باشند که تیم محبوب شان پس از ۹ سال جام قهرمانی، توسط کاپتان شان بالای سر برده شود. برانکو در این فصل با جذب بیرانوند، حسینی، امیری و حفظ شاکله اصلی تیم سال گذشته نشان داد که به خوبی نقاط ضعف تیم تحت هدایتش را شناسایی کرده است تا شاید پس از مدت ها حضور یک گلر خوب درون دروازه سرخپوشان به تیم کمک کند قهرمانی را تجربه کنند. اگر برانکو به این مهم برسد مشخص خواهد شد قرمزها در تمام این سال ها از نداشتن یک گلر شش دانگ ضربه خورده اند.

 

بازیکن تاثیرگذار؛ وحید امیری

بازیکن محروم؛ -

 

نتایج پنج بازی اخیر پرسپولیس؛
پرسپولیس ۲ - یک راه اهن
گسترش ٢ - ٤ پرسپوليس
پرسپوليس صفر - ٢ نفت تهران
استقلال اهواز صفر - ٢ پرسپوليس
پرسپوليس ٤ - ٢ استقلال
سرخپوشان پایتخت از پنج بازی اخیر خود ۴ برد و یک شکست را تجربه کرده اند.

 

تقابل ویژه؛ تقابل فرکی و برانکو که روزگاری در تیم ملی با یکدیگر همکار بودند و همچنین تقابل مهدی ترابی، پدیده لیگ گذشته با هافبک های پرسپولیس می تواند جذابیت های زیادی را به همراه داشته باشد. لازم به ذکر است که فرکی سخت ترین شکست فصل قبل برانکو را به او تحمیل کرد و توانست چهار بر دو پرسپولیس را در اصفهان شکست دهد.

 

نتایج بازی اخیر رودررو؛
سایپا یک - یک پرسپولیس
سایپا 2- یک پرسپولیس
سایپا 2 - 2 پرسپولیس
پرسپولیس صفر - یک سایپا
سایپا صفر - یک پرسپولیس
همانطور که می بینید از پنج تقابل اخیر دو تیم، سهم سایپا ۲ برد و سهم پرسپولیس یک برد بوده و ۲ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آخرین برد پرسپولیس مربوط به سه فصل قبل بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها