کد خبر: ۳۸۶۲۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
كارشناس هواشناسي اداره‌كل هواشناسي چهارمحال و بختياري از هجوم ريزگردها به آسمان اين استان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، معصومه نوروزي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهركرد، اظهار كرد: براي امروز آسماني صاف تا كمي ابري در بعد از ظهر افزايش ابر و وزش باد و گرد و خاك پيش‌بيني خواهد شد.

كارشناس هواشناسي اداره‌كل هواشناسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: براي فردا نيز آسماني صاف همراه با غبارآلودگي و در بعد از ظهر افزايش ابر و وزش باد نسبتا شديد و براي روز چهارشنبه نيز غبار صبحگاهي، در بعدازظهر افزايش ابر و وزش باد پيش‌بيني خواهد شد.

وي افزود: بررسي نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي بيانگر عبور امواج ضعيف طي سه روز آينده بر سطح منطقه است و با فعاليت كانون‌هاي گرد و خاك در كشور عراق شاهد كاهش كيفيت هوا در چهارمحال و بختياري خواهيم بود.

نوروزي خاطرنشان كرد: در اين مدت آسمان استان صاف تا كمي ابري در بعدازظهر همراه با افزايش ابر، گاهي وزش باد نسبتا شديد و گرد و خاك پيش‌بيني مي‌شود.

كارشناس هواشناسي اداره‌كل هواشناسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: همچنين طي اين مدت با توجه به افزايش سرعت وزش باد بر روي كشور عراق و تشديد جريانات غربي در برخي ساعات پديده گرد و غبار موجب كاهش ديد و كاهش كيفيت هوا خواهد شد.

وي تصريح كرد: با توجه به افزايش شدت وزش باد گردشگران و افراد حاشيه‌نشين جنگل‌ها در راستاي محافظت از مراتع و جنگل‌‏هاي منابع طبيعي در برابر آتش‌‏سوزي از روشن كردن آتش در مراتع و جنگل‌ها خودداري كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها