کد خبر: ۳۸۶۲۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
بازيكن جوان تيم ملي واليبال گفت: براي نمايش توانمندي‌هاي خود در رقابت‌هاي المپيك تمرينات زيادي را انجام داده‌ايم و با بهتر بودن از رقابت‌هاي جهاني، كسب سكوي ريو را نشانه رفته‌ايم.

به گزارش پایگاه 598، ميلاد عبادي‌پور در حاشيه برگزاري مراسم بدرقه قهرمانان المپيكي عازم ريو، در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساري، اظهار كرد: هم‌اكنون ملي‌پوشان كشورمان در بهترين وضعيت قرار دارند.

وي افزود: فدراسيون واليبال نيز از گذشته برنامه‌هاي منظمي براي تيم ملي واليبال بزرگسالان در نظر گرفته كه توانستيم از آن استفاده لازم را ببريم.

ملي‌پوش جوان واليبال كشور با اعلام اينكه همه بازيكنان در آمادگي كامل به‌سر مي‌برند، تصريح كرد: تمرينات منظم و منسجمي را پشت سر گذاشته‌ايم و از لحاظ جسمي و روحي وضعيت بازيكنان بسيار خوب است.

اين ورزشكار با اعلام اينكه عنوان اينكه المپيك از بزرگ‌ترين ميادين ورزشي جهان بوده و همه ورزشكاران در آن مي‌خواهند بهترين درخشش را داشته باشند، بيان كرد: همه خود را براي اين ميدان بزرگ دنيا آماده كرده‌ايم تا بتوانيم عملكرد مناسبي داشته باشيم و بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذاريم.

عبادي‌پور با تأكيد بر اينكه روزهاي خوبي را در مسابقات جهاني پشت سر گذاشتيم، تصريح كرد: بدون شك تمام تلاش خود را در برزيل به‌كار مي‌بنديم تا بهتر از مسابقات جهاني به ديدار رقيبان برويم.

وي گفت: بازيكنان با هم هم‌قسم شده‌اند تا در ريو از تمام توان خود بهره گيرند، زيرا همه براي كسب سكوي المپيك تلاش داريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها