کد خبر: ۳۸۶۴۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
معاون امور بين الملل ستاد حقوق بشر به دنبال انتشار گزارش وزارت امور خارجه انگليس درباره حقوق بشر جمهوري اسلامي ايران، گفت: انگليس كشور صالح و صادقي براي اظهار نظر درخصوص حقوق بشر نيست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه اطلاع رساني ستاد حقوق بشر، به دنبال انتشار گزارش وزارت امورخارجه انگليس در خصوص وضعيت حقوق بشر در جمهوري اسلامي ايران در نيمه اول 2016، كاظم غريب‌آبادي، معاون امور بين‌الملل و همكاري‌هاي بين‌المللي قضائي ستاد حقوق بشر طي موضع‌گيري، با توجه به وضعيت اسفناك حقوق بشر در انگليس، اين كشور را كشور صالح و صادقي براي اظهار نظر درخصوص حقوق بشر ندانست.

غريب‌آبادي با اشاره به حمايت انگليس از گروه‌هاي تروريستي در منطقه و رژيم‌هاي متجاوز و كودك‌كش و حمايت از آن‌ها در سازمان‌هاي بين‌المللي و همچنين اعمال تبعيض نسبت به مسلمانان در داخل كشور و دامن زدن به اسلام‌هراسي، اعلام كرد كه ستاد حقوق بشر پاسخ تفصيلي به اين گزارش، آماده كرده و به رسانه ها و افكار عمومي ارائه خواهد كرد و وضعيت حقوق بشر در انگليس را نيز در آن تشريح خواهد كرد.

معاون ستاد حقوق بشر همچنين از برنامه اين ستاد براي تدوين و ارائه گزارش سالانه وضعيت حقوق بشر در انگليس در يك ماه آينده خبر داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها