کد خبر: ۳۸۶۹۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
تلویزیون بازی‌های المپیک را پوششی 12 ساعته می‌دهد و تمام رقابت‌های المپیکی بچه‌های ایرانی روی آنتن می‌رود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، رسانه ملی که به دلیل احتمال خرید حق پخش بازی ها توسط شبکه های فارسی زبان ، حق پخش بازی ها را از حدود دو سال قبل و گرانتر از همیشه و با رقمی حدودی 20 میلیارد تومان خریده است ، برای پوشش بازی ها برنامه های ویژه ای دارد. دو شبکه 3 و ورزش در طول بازی ها کاملا ورزشی می شوند و المپیکی خواهند بود. کاروان بزرگ گروه فنی ، رسانه ای المپیک که با سرپرستی حسین آقازمانی به ریو اعزام و در استودیوی 200 متری ایران در این بازی ها مستقر شده اند ، تقریبا همه روزه به دلیل اختلاف زمانی 8 ساعته بین دو کشور ، باید برنامه های را ضبط و تولید کنند که از شامگاه هر روز تا بامداد روز بعد ادامه داشته باشد و شیفت کاری بچه های اعزامی به ریو تقریبا از ساعت های عصرگاهی به زمان تهران تا بامداد روز بعد است. هر روز از ساعت 5 برنامه های پخش زنده مسابقات آغاز می شود و تا 5 بامداد روز بعد ادامه دارد.

مدیریت کاروان اعزامی ایران بر عهده آقایان آقازمانی وذکایی است . مجریان و گزارشگران رسانه ملی که از تهران اعزام شده اند هم محمدرضا احمدی ، محمدرضا میثاقی ، ضابطی ، هادی عامل ، مهرزاد عطاران و حجازی هستند .

این بار رسانه ملی هیچ یک از مجری های سرشناس و با سابقه اش که سابقه سفر به المپیک را داشتند به بازی ها نفرستاده و دو ستاره جوان آنها یعنی میثاقی و احمدی که مسلط به زبان انگلیسی هستند ، قرار است کار گزارش بازی ها را بر عهده داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها