کد خبر: ۳۸۶۹۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: اصلا عشقی از جانب ما به آقای روحانی وجود ندارد؛ روزی هم که آقای روحانی از ریاست‌جمهوری کنار برود ممکن است هیچ‌گاه به دیدن او نرویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت طی گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه دولت سابق عامل مشکات کشور است، گفت: ما منکر اینکه دولت در برخی زمینه‌ها ضعیف بوده و بهتر می‌توانسته عمل کند، نیستیم. بارها اعلام کرده‌ایم که موضع ما در قبال دولت آقای روحانی «اتحاد و انتقاد» است.

دبیرکل حزب اتحاد ملت در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: اگر آقای روحانی در کابینه ترمیم انجام ندهد شرایط را برای حمایت اصلاح‌طلبان از خودش سخت‌تر می‌کند. من نمی‌گویم در این شرایط اصلاح‌طلبان از او حمایت نخواهند کرد اما می‌گویم کار خیلی سخت می‌شود. بسیج برای اخذ رای برای آقای روحانی مشکل‌تر می‌شود.

شکوری‌‌راد در پاسخ به این سؤال که آیا عشق یک‌طرفه است، گفت: اصلا عشقی از جانب ما به آقای روحانی وجود ندارد؛ حمایت ما از آقای روحانی یک حمایت کاملا عقلانی است. اصلا حمایت عاطفی نیست و عشق اینجا معنایی ندارد. ما ارزیابی می‌کنیم و می‌سنجیم و ادامه می‌دهیم. آقای روحانی هم هیچ‌وقت سعی نکرده است ما را نسبت به خودش علاقه‌مند کند.

وی گفت: روزی هم که آقای روحانی از ریاست‌جمهوری کنار برود ممکن است هیچ‌گاه به دیدن او نرویم. آقای روحانی همین الان هم که در مسند قدرت است روزهای عید در را باز نمی‌کند که کسانی که از او حمایت می‌کنند به دیدنش بروند. کاراکتر آقای روحانی این نیست که اساسا ارتباط گسترده برقرار کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
عجب شير تو شيري شده است

هم پستهاي حكومتي جناب حقوقدان و حقوقهاي ميلياردي اش را مي گيرند و تازه شش قورت و نيمشان هم باقيست !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها