کد خبر: ۳۸۷۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
مدافع ملی پوش فوتبال ایران که قصد حضور در فوتبال ترکیه را داشت با توجه به مشکلاتی که با تیم ریزه اسپور داشت تصمیم به فسخ قراردادش گرفت و در سودای بازگشت به پرسپولیس قرار دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در حالی که رامین رضاییان از تمایل قلبی اش برای بازگشت به فوتبال ایران خبر داده است، مسوولان پرسپولیس هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده اند و تنها برانکو در صحبتی که داشته حضور این بازیکن در پرسپولیس را در شرایط فعلی تا حدود زیادی غیر ممکن دانسته است. سرمربی کروات پرسپولیس در این باره گفته: رضاییان در لیگ قبلی بازیکن بسیار مهمی برای ما بود اما در حال حاضر لیست بازیکنان ما پر شده است و تنها راه حضور او در بین پرسپولیسی ها خروج یکی از بازیکنان از لیست است که این هم راهی غیراخلاقی است.

 


گلر زیر 23 سال لیست را خالی می کند


این مساله با توجه به اینکه خروج لوبانف لیست بالای 23 سال پرسپولیس را به 17 نفر کاهش داده است باعث شد تا روزنه امید برای رامین رضاییان به وجود آورد. اما این مساله نیز با اما و اگر زیادی همراه است؛ پرسپولیس با جدایی الکساندر لوبانف نیاز به جذب دروازه بانی دارد که در زمان مشکل برای علیرضا بیرانوند تیمش دچار مشکل نشود. با این حال پرسپولیسی ها در صورتی که بازیکن زیر 23 سال در این پست جذب کند، راه برای جذب رضاییان باز خواهد شد در غیر اینصورت او باید در انتظار تصمیمی دیگری در صورت تمایل باشگاه برای ادامه همکاری با او باشد.

 


عذر بازیکن خارجی خواسته شود


پرسپولیس در حال حاضر علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور، وحید امیری، احمد نوراللهی، ساسان انصاری، مهدی طارمی، پلی یانسکی، پریمیوف و آنتونی گولچ را در لیست خود به عنوان بازیکن بالای 23 سال جذب کرده است که با نگاهی به این اسامی حذف هر کدام از آنها غیر ممکن به نظر می رسد. در شرایط فعلی محسن ربیع خواه و یکی از خارجی های پرسپولیس در صورت نظر باشگاه برای جذب رضاییان به نظر می رسد کاندید فسخ قرارداد می باشند تا جا برای جذب این بازیکن مهیا باشد. این مساله اما در حد گمانه زنی است و مسلما همانطور که برانکو گفته فسخ قرارداد با بازیکن در شرایط فعلی اخلاقی به نظر نمی رسد.

 


رضاییان تا نیم فصل بیرون بماند


منطقی ترین راه برای رامین رضاییان در شرایط فعلی این است که تا نیم فصل بیرون از لیگ بماند و با تمرینات اختصاصی خود را در شرایط مسابقه قرار دهد. اتفاقی که ممکن است حضور او در تیم ملی را نیز با خطر مواجه کند و البته با تصمیم غیر فنی که در پایان فصل گرفته بود این بهترین روشی است که می تواند بار دیگر امیدوار به بازگشت به ترکیب پرسپولیس باشد. در صورتی که برانکو از عملکرد هر کدام از بازیکنانش در نیم فصل راضی نبود می تواند با خارج کردن نامش رضاییان را بار دیگر به پرسپولیس فرا بخواند که این مساله چندان دور از ذهن نیست و البته طبعات فنی و روحی و روانی روی رامین رضاییان دور از ذهن نخواهد بود.

 


رضاییان به صورت قرضی در نیم فصل بازگردد


بهترین شرایط در صورتی که مسیر جذب رضاییان و پرسپولیس با هیچکدام از راه های بالا میسر نشود این است که رامین رضاییان بعد از عقد قرارداد مجدد با پرسپولیس تا نیم فصل به تیم دیگری به صورت قرضی منتقل شود و در بازه نقل و انتقالات نیم فصل زمستان گرمی را تجربه کند و بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن کند.


تمام این مسائل در حالی رقم خواهد خورد که مسوولان پرسپولیس و کادرفنی این تیم خواهان جذب رامین رضاییان باشند و البته این بازیکن ملی پوش نیز باید در نظر داشته باشد تمام مشکلات امروز او با توجه به تصمیم اشتباه و غیر حرفه ای است که او در پایان فصل گذشته گرفته بود و اکنون باید دید سرنوشت شماره 27 سابق پرسپولیس چه خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها