کد خبر: ۳۸۷۰۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، استقلال تهران در یک بازی حساس مغلوب هم نام اهوازی اش شد تا شرایط برای منصوریان کمی دشوار شود. با مجدی نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تماس گرفتیم تا درباره این بازی توضیحاتی ارائه کند. گفت و گوی نامجو مطلق را با بانک ورزش می خوانید.

 

بازی را چطور دیدید؟

به نظرم بازی در گرمای اهواز برگزار شد و دیدار خوبی هم بود. استقلال خوزستان تیم خوبی است و فوتبال خوبی هم بازی می کند. آن ها ضعف هایی در فاز دفاعی داشتند و استقلال هم سعی کرد از این ضعف ها استفاده کند ولی نتوانست.

 

به نظرتان این استقلال، تیم خوبی می شود؟

من فکر می کنم آن ها نسبت به تیم هفته اول، تیم بهتری بودند ولی ضعف هایی هم دارد که منصوریان باید آن ها را برطرف کند.

 

منظورتان در فاز دفاعی است؟

به نظرم هنوز در خط دفاعی شناخت کاملی به وجود نیامده و به ترکیب ایده آل نرسیده است. منصوریان در این بازی تغییراتی در ترکیب دفاعی داد ولی موفق نبود. بازیکنان فاصله زیادی با شرایط آرمانی دارند و هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده اند. بازیکنان کلیدی این تیم هم مثل کاوه (رضایی) و بختیار (رحمانی) شرایط حضور در استقلال را ندارند.

 

دو اشتباه پیاپی از کنعانی زادگان باعث شده هجمه ها علیه او زیاد شود، این اشتباهات حاصل فشارهای فصل نقل و انتقالات است؟

کنعانی زادگان نسبت به حنیف سطح بازی بالاتری ندارد، البته این نظر شخصی من است ولی به نظرم حنیف (عمران زاده) سطح بازی بالاتر و اثرگذاری بیشتری داشت، منصوریان باید توضیح بدهد که چرا عمران زاده را رد کرد و بازیکنی با همان خصوصیات ولی ضعیف تر گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها