کد خبر: ۳۸۷۲۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
پدر و مادر بي‌رحم كه كودكشان را براي بازي پوكي‌مون در خانه تنها گذاشتند، به جرم سهل انگاري در نگهداري كودكشان دستگير شدند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پدر و مادري كه در ايالت آريزوناي آمريكا براي بازي پوكي‌مون خانه را ترك كردند، موقع برگشت با جنازه‌ فرزندشان مواجه شدند.

 برنت كه 27 سال دارد به همراه بريانا همسر 25 ساله خود، خانه را براي بازي پوكي‌مون در حالي ترك مي‌كنند كه فرزندشان هري 2ساله در خانه بود. آنها به اميد چند لحظه بازي رفتند، ولي پس از گذشت يك ساعت و نيم هنوز به خانه برنگشته بودند.

به گزارش پليس، همسايه‌ي نگران اين پدر و مادر سر به هوا وقتي مي‌بيند هري از خانه خارج و با اتومبيل تصادف كرده او را سراسيمه به بيمارستان مي‌رساند و با پليس تماس مي‌گيرد.

برنت  و ديانا وقتي به بيمارستان مي‌رسند، با جنازه ي كودكشان مواجه مي‌شوند. هري به دليل شدت تصادف جانش را از دست داده بود.

پدر و مادر بي‌مسئوليت كه به جرم سهل انگاري در نگهداري فرزندشان در بازداشت پليس هستند در توضيحات خود گفتند، هري موقع رفتن خواب بوده و  تنها به اين اميد خانه را ترك كردند.

پوكي‌مون بازي‌ايست كه در اكثر كشورها فراگير شده و هر روز در گوشه اي از دنيا به خاطر اين بازي خطرناك، اتفاقات ناگواري مي‌افتد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها