کد خبر: ۳۸۷۵۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
هافبك نيمكت نشين تيم فوتبال پرسپوليس به دليل نيمكت نشيني به دنبال جدايي از جمع سرخپوشان است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سايت نود، ساسان انصاري هافبك فصل گذشته تيم فولاد خوزستان در شرايطي به پرسپوليس پيوست كه تمديد قرارداد با اميد عاليشاه و عقد قرارداد با وحيد اميري طبق خواسته و تاكيد برانكو در دستور كار مديريت باشگاه قرار داشت.

انصاري در واقع در ليست اصلي برانكو نبود و درست در روزهايي با پرسپوليس قرارداد بست كه استقلال رقيب هميشگي پرسپوليس بختيار رحماني، وريا غفوري و فرشيد باقري را در فاصله كمتر از چهل و هشت ساعت به خدمت گرفت و باشگاه پرسپوليس براي برقراري آرامش در فضاي هواداري با ساسان انصاري كه ايجنت او براي امضاي قرارداد اعلام آمادگي كرده بود وارد مذاكره شد و پس از پايان جلسه نيز اعلام شد كه با اين بازيكن قرارداد امضا شده است.

اعلام آمار و ارقام عملكرد انصاري در فصل گذشته كه ۹ گل و ۶ پاس گل را در كارنامه داشت نيز موجب شد تا از جذب او توسط هواداران استقبال شود. جذب انصاري سر و صداي خريدهاي استقلالي ها را تا حدودي خنثي كرد اما يك هفته پس از آن ابتدا خبر توافق نهايي با وحيد اميري و سپس تمديد قرارداد با عاليشاه منتشر شد. آن زمان بود كه منتقدين تاكيد مي كردند پرسپوليس سه تن از بهترين هافبك چپ هاي تخصصي را احتكار كرده و روند نقل و انتقالات پرسپوليس به همين دليل منطقي به نظر نمي رسد. انصاري حالا روي نيمكت است و عاليشاه در هافبك چپ و اميري در خط حمله فيكس هستند.

انصاري كه سابقه بازي در هافبك نفوذي و خط حمله را هم داشته طبق اخبار دريافتي خبرنگار سايت نود به دنبال جدايي از پرسپوليس است. اگر تيم خوب و مدعي خواهان انصاري باشد وي از پرسپوليس درخواست رضايت نامه مي كند. انصاري براي بازي در پرسپوليس توافقي ۶۰۰ ميليوني با آپشن ۱۰۰ ميليوني داشته اما جذب او توسط ديگر تيم ها علاوه بر مبلغ درخواستي توسط پرسپوليس بابت رضايت نامه هزينه هاي بيشتري هم دارد چرا كه انصاري براي عضويت در ديگر تيم ها مبلغي بيش از ۶۰۰ ميليون مي خواهد.

اين بازيكن فعلا با پاك كردن تمام پست هايش در اينستاگرام به نوعي نارضايتي اش از نيمكت نشيني محض در پرسپوليس را ابراز داشته و اين گونه به ديگر تيم ها پالس ارسال كرده است. بايد ديد سرنوشت انصاري و پرسپوليس به كجا ختم مي شود و جا نداشتن در تركيب اصلي خيلي زود راه او و سرخپوشان را از هم جدا مي كند يا خير.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها