کد خبر: ۳۸۷۸۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
یادداشت ۵۹۸؛
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی رضایی
توطئه تفرقه افکنی اينبار در موضوع ارتش و سپاه پاسداران کلید خورده و با هدف تخریب چهره ای وابسته به نهاد انقلابی سپاه در حال شکل گیری است.

اینکه در فضای رسانه، فقط خطای بیانی دکتر عباسی در مورد ارتش جمهوری اسلامی شنیده می شود، اما توهين آشکار دکتر صادق زیباکلام نسبت به اصل هویت ارتش جمهوری اسلامی ایران شنیده نمی شود!

شاید نمی خواهند این یکی شنیده شود. در هر صورت آنهایی این مسئله را مهندسی می کنند باید بدانند که نمی توانند به اهداف شومشان برسند و ارتش و سپاه پاسداران را رو در روی هم قرار دهند.

چرا که هر دو قوا فدایی اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله و سلم و پیرو ولایت مطلقه فقیه هستند و امروز بيش هر زمان دیگر متحد و همدل، همفکر و همکار در صحنه عمل هستند و بیش هر زمان دیگر از وحدت کلمه برخوردار می باشند.

دشمنان عنود بدنبال راه نفوذی هستنند تا در صفوف بهم فشرده امت و نظام اسلامی شکاف ایجاد کنند دوستداران انقلاب و نظام اسلامی باید مراقب باشند در این فتنه جدید خودی را بجای دشمن نشانه گیری نکنند!!!

حمله به قصد ترور شخصیت فردی دلسوز و چهره ای خدوم همچون دکتر حسن عباسی مصداق بارز این توطئه خارجی است که با کمک عناصر نفوذی در داخل در حال انجام است.

ضروری است که جبهه انقلاب اسلامی ضمن هوشیاری نسبت به تحرکات جبهه مکار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار تمامی راه های نفوذ دشمن را مسدود نماید و با نمایش اتحاد و همبستگی طرح دشمنان بدخواه را برملا سازد.

والعاقبه للمتقین

* عبدالعلی رضایی - عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
چه عجب يک نفرآدم سالم‌هم پيداشدکه ازدکترعباسي حمايت کرد!انصافاً فتنه گران اطراف حسن فريدون رئيس جمهورقلابي بفرمايندچندنفرمثل جناب دکترعباسي داريم!
پاسخ
چینی بندزن
Germany
۱۹:۳۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
همه میدونیم که دکتر عباسی واقعیت رو گفته. در بین مردم هم همیشه نسبت به ارتش و کارایی اش یک نگاه منفی که پشتوانه تجربی هم داره وجود داشته. و این مسئله ای که پیش اومده بخوبی اینو نشون داد.
باید سازمان رزم نوینی تشکیل و ارتش را منحل کرد.
کارایی این ارتش در مقابل داعش واقعا چقدره؟
ارتش حتی توان حفظ سرحدات کشور در برابر قاچاقچیان مرزهای شرقی و گروهک پژاک در مرزهای غربی رو هم نداره.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها