کد خبر: ۳۸۷۹۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، ذوب‌آهن رضاییان را نمی‌خواهد. این البته دقیقا بر خلاف چیزی است که در یکی دو روز اخیر شنیده بودیم اما تنها همین نخواستن است که واقعیت دارد. دیروز شایعه شد که رامین رضاییان ناامید از پرسپولیس، مدیر برنامه‌هایش را برای مذاکره با ذوب‌آهن به اصفهان فرستاده اما معاون ورزشی باشگاه ذوب‌آهن در تکذیب این شایعه گفت: «شاید در صحبت‌های شفاهی صحبت‌هایی درباره بعضی بازیکنان مطرح شود اما مادامی که به صورت مکتوب درخواستی به باشگاه ارائه نشده، اقدامی برای جذب بازیکن انجام نمی‌شود. تا الان هم درخواست مکتوبی برای جذب رضاییان به دست‌مان نرسیده که بخواهیم با او مذاکره کنیم.»

نه به آن تندگویی‌ها و نه به این حمایتی که یحیی گل‌محمدی تا امروز از آن بی‌نصیب بود. آشتی کردند و همه چیز شد مثل روز اول. البته جز این انتظار دیگری نداشتیم اما فکرش را هم نمی‌کردیم که بعد از آن بگومگوهای غیردوستانه یحیی و آذری را دوباره در یک قاب ببینیم. رابطه آنها البته هیچ‌وقت دوستانه و برادرانه نبود اما با آنچه پیش از شروع فصل اتفاق افتاد، رنگ کینه به خود گرفت. همه می‌دانستیم که در ذوب‌آهن بدون جام، جایی برای یحیی نبود اما او یک بار دیگر این تیم را به قهرمانی رساند و بعد از همان قهرمانی بود که برای تمدید قراردادش به توافق رسیدند. آن هم با چند تا آپشن جدید که یکی از آنها افزایش 20 درصدی قرارداد یحیی گل‌محمدی بود. یحیی هم به همین امید به تعطیلات رفت و به پیشنهادهایش «نه» گفت. وقتی برگشت اما خیلی چیزها عوض شده بود. افزایش 20 درصدی قرارداد را نه تنها از او دریغ کردند، بلکه به بهانه کاهش بودجه باشگاه، قراردادش را به یک میلیارد و 357 میلیون کاهش دادند که جرقه اختلاف‌شان هم همین جا زده شد. بدتر از آن اما وقتی بود که امکانات و خریدهای باشگاه باز هم به بهانه کاهش تقریبا 50 درصدی بودجه به کمترین حد رسید و پاداش پیروزی در بازی سوپرجام را هم از یحیی و بازیکنانش دریغ کردند تا خون آقای سرمربی به جوش بیاید. امیدهای گل‌محمدی اما وقتی ناامید شد که ذوب‌آهن ستاره‌هایش را یکی یکی از دست داد و هیچ کدام از بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب نشدند. پس آنقدر هم غیرعادی نبود شکستش در هفته اول برابر سیاه‌جامگان یا تساوی خانگی برابر سایپا. مدیران ذوب‌آهن اما با وجود از دست دادن نیمی از بودجه این باشگاه، توقعاتشان پا بر جا بود و تیر خلاص هم همین‌جا به یحیی زده شد. جایی که سعید آذری در مصاحبه‌های تکراری‌اش عملکرد ذوب‌آهن در دو بازی نخست را به نقد کشید و در مقابل، وقتی یحیی از نداری‌ها و کمبودها گفت، او را به کمیته انضباطی فرا خواند. آقای مدیرعامل رفت سر تمرین و جلوی چشم بازیکنان اعلام کرد که یحیی گل‌محمدی به خاطر مصاحبه علیه باشگاه باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد.
یحیی هم که انتظار چنین رفتاری را نداشت، قهر کرد و رفت. قهری که به نظر می‌رسید دلخواه مدیرعامل هم بود که اعلام کرد گل‌محمدی را به مرخصی اجباری فرستاده و ذوب‌آهن را در بازی با فولاد سپرد به مجتبی حسینی، دستیار چندین ساله یحیی. اتفاقا آن بازی را ذوب‌آهن با دو گل برد و تصور می‌کردیم که یحیی هم دیگر برنمی‌گردد. بر خلاف تصورمان اما او پیش از ظهر دیروز در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و البته پیش از آن، در نشست با آذری برای بازگشت به توافق رسیده بود. یحیی برگشت و عجیب‌تر از آن، حمایت قاطع مدیرعامل ذوب‌آهن از او بود که اتفاق‌های رخ داده را سوءتفاهم خواند و همان را هم انداخت گردن دیگران. مهم اما همین بازگشت یحیی بود که چون برایش آلترناتیو نداشتند، کوتاه آمدند تا او برگردد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها