کد خبر: ۳۸۸۳۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در خصوص فیش‌های نجومی گفت: جای سؤال است که چگونه دیوان محاسبات، مجلس و سازمان بازرسی کشور با اطلاع از این قصه پیگیر فیش‌های نجومی نیستند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در بازدید از دفترخبرگزاری فارس استان قزوین که به مناسبت هفته خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین علل گرفتاری‌های افراد جامعه بیان نکردن حقیقت‌هایی است که باید مطرح شود.

وی با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران استان قزوین ادامه داد: قشر خبرنگار مظلوم‌ترین قشر جامعه بوده و بدون هیچ‌ گونه مزایایی بالاترین حقوقی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد، 300 هزار تومان است.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خبرگزاری‌ها و خبرنگاران نباید به حساب اینکه ممکن است محاکمه شوند از گفتن حقایق سر باز زنند و حقیقت‌های جامعه را نادیده بگیرند چراکه بازگو نکردن حقایق جامعه، خیانت است.

حسینی عنوان کرد: حقایق تلخ جامعه باید مطرح و شفاف‌سازی شود حتی اگر به جرم بازگو کردن این حقایق آدمی روانه زندان شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بیمه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
چرا در بعضی شرکتهای بیمه به سلیقه و بدون هیچگونه سوء سابقه از بعضی افراد ، پست را می گیرند و حق پست را به آنها نمی دهند و برای بعضی پست را می گیرند ولی حق پست را به آنها میدهند تاکید می کنم مواردی در شرکتهای بیمه وجود دارد که فرد بدون هیچگونه تخلف اداری و انظباطی از پست غزل شده و حق پست را به وی نمی دهند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها