کد خبر: ۳۸۸۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:
به گزارش سرويس خانه ملت 598 به نقل از خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، عصر امروز در همایش فرماندهان بسیج کارگری و کارمندی استان اظهار داشت: بسیج رسالتی خطیر در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطوح مختلف اجتماعی و سیاسی بر عهده دارد.

وی با تاکید بر این که بسیج پاسدار کیان نظام اسلامی و ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: بسیجیان بایستی بصیرت بخش طیف های مختلف اجتماعی باشند، رهنمودهای مقام معظم رهبری نباید مهجور واقع شود، چراکه حرکت صحیح جامعه اسلامی برای تعالی و سعادت تنها عمل به توصیه های ولایت فقیه است.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات وفاداری و میزان اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد، افزود: انتخابات مجلس مظهر اقتدار ملی و صلابت ملت ایران است و حضور در عرصه انتخابات نوعی تکلیف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این که حضور در انتخابات وظیفه شرعی هر شیعه است، اظهار داشت: انتخابات مقدمه ای برای حفظ نظام اسلامی است، از سوی دیگر بنا بر اجکام الهی حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی با اشاره به اهمیت حضورآگاهانه مردم در صحنه‌های انقلاب تصریح کرد: با وجود تبلیغات و خواست دشمنان اسلام و قرآن، مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با انتخاب نمایندگان اصلح، مومن، ولایت‌مدار، بصیر، آگاه و دلسوز امت به فضل الهی دشمنان را ناکام و ناامید خواهند کرد.

همچنین رضا رضوانی، مسؤول بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا، دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی ارزشمند برای آشنایی نسل جوان با مؤلفه‌های اصلی نهضت اسلامی ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران با ایمان و یکدلی و وحدت با رهبری امام راحل توانستند قدرت استکبارب و طاغوتی غرب در ایران را بشکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها