کد خبر: ۳۸۹۰۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
بهداد سلیمی برای حضور در رقابت‌های المپیک بامداد چهارشنبه هفته گذشته وارد ریو شد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران، بهداد سلیمی برای حضور در رقابت‌های المپیک  بامداد چهارشنبه هفته گذشته وارد ریو شد. قویترین مرد جهان به همراه محمدرضا براری ملی پوش دسته 105 کیلوگرم و گارچف مشاور فنی تیم ملی ، در مسیر ریو همسفر دو فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش وارد فرودگاه سائوپائولو شد و این دو فرد توسط پلیس امنیت و نیروهای گارد ویژه پلیس پس از فرود هواپیمای حامل تیم ملی وزنه برداری کشورمان دستگیر و بازداشت شدند.
 
با مثبت اعلام شدن نتیجه تست دوپینگ «الکسی لوچف و آلبگوف» وزنه بردار دسته سنگین وزن کشور روسیه که رقیب اصلی بهداد در المپیک محسوب می شد، تخلف شان قطعی شده و به این ترتیب این دو ورزشکار از حضور در المپیک 2016 ریو محروم شدند و بهداد سلیمی با وجود این شانس بالایی را برای رسیدن به بهترین جایگاه  در میان وزنه برداران سنگین وزن دارد. در استارت لیست مسابقات دسته فوق سنگین شش وزنه بردار حضور دارند و بهداد چند حریف جدید از گرجستان، ارمنستان و استونی دارد که تاکنون با آنها رقابتی نداشته و از میان این وزنه برداران حاضر سرسخت‌ترین حریفش «لاسا تالاخادزه گرجستانی» است.
 
قویترین مرد جهان در خصوص شرایطش برای حضور در المپیک به خبرنگار «ایران» می گوید: « خدا را شکر شرایط خوب است. همه شرایط  هم مهیاست تا رقابت جذابی را با حریفانم داشته باشم و امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانم از عنوان دوره قبل دفاع کنم.» بهداد سلیمی در پاسخ به این سؤال که در گام اولی که وارد دهکده بازی‌ها شدید چه حسی نسبت به حضورتان در المپیک داشتید؟ می افزاید: «حس خوبی داشتم و از نظر من کمبود امکانات به هیچ وجه مهم نیست، قطعا کسی که هدف مشخصی داشته باشد تمام سختی ها را به جان می خرد. برای من کیفیت اتاق‌ها اهمیت چندانی ندارد چرا که مهم هدفم است و ان شاءالله بتوانم به آن برسم.»
 
او در خصوص راهکارش برای جبران اختلاف ساعت و وضعیت خواب اش بیان می کند: «در تهران سعی کردیم وضعیت خواب‌مان را هماهنگ کنیم، سه روز آخر تمرینات‌مان را در تهران از ساعت یک و نیم تا 4 صبح انجام می‌دادیم و برنامه‌های غذایی‌مان را با اینجا تطبیق می دهیم که در برزیل اذیت نشویم و ساعت‌مان را از تهران میزان کردیم.»
 
قویترین مرد جهان در پاسخ به این سؤال که خودش فکر می کند چه نتیجه‌ای در ریو کسب کند؟ می گوید: «خیلی امیدوارم که اتفاق قشنگی را رقم بزنم و یک خاطره خوبی را برای هموطنان عزیز ثبت کنم، مردم عزیز هم دعا کنند تا بتوانم نتیجه تلاش و زحمت‌های چندین ماهه را ببینم.»
 
سلیمی در خصوص ماجرای داعش و دستگیری دو مظنون بعد از نشستن هواپیما در سائوپائولو بیان می کند: « نزدیک به 10 نفر از پلیس امنیت برزیل پس از نشستن هواپیما وارد هواپیما شدند و با یکسری دستگاه های مخصوص 2 نفری را که به داعشی‌ها شباهت داشتند دستگیر کردند و با دستبند خودشان و وسایل‌شان را بردند، البته بعد از آن خبری نشد اما به هر حال مردمی که در هواپیما بودند از این ماجرا وحشتزده شده بودند، در کل جو بدی بود.» او درپایان گفت:«از مردم عزیز کشورم درخواست دارم تا من و بقیه بچه‌ها را دعا کنند تا تیم ملی ان شاءالله در روزهای آینده موفق باشد و کاروان ایران به جایگاه اصلی‌اش برسد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها