کد خبر: ۳۸۹۱۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
این روزها ریشوهای بی ریشه و یقه آخوندیهای بی اعتقاد به اصل اصیل روحانیت در تمامی دستگاههای حکومتی نفوذ کرده اند و به طور نرم تیشه های خیانت خود را بر شجره طاهره حکومت اسلامی میکوبند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمانشاه؛ محمد مهدی معنوی طی یادداشتی  نوشت: اینروزها که اخبار ناخوشایندی از دستگاه اداری کشور و فسادهای اقتصادی به گوش میخورد، نقطه عطف تفکر ملت شریف ما به سمت کسانی میرود که متاسفانه در پوستین انقلاب و دیانت نفوذ کرده اند و یا از باب حسن ظن میشود گفت که با روزگار اولیه تفکرات ارزشی خود فاصله گرفته اند . بی تردید انسانها به یکباره مختلس و یا مرتشی نمیشوند . آنقدر توجیهات شیطانی در سر راه آنها قرار میگیرد که به یکباره خود را وسط آتش مال اندوزی و دنیا طلبی میبینند. و متاسفانه اینها بجای اینکه فدایی انقلاب و خون شهدا باشند ، ارزشها را فدای خود خواهی  خودشان می کنند و البته منشاء بزرگترین آسیب کنونی نظام یعنی بدبین کردن مردم به آرمانهای امام و رهبری دقیقا از همین نقطه آغاز میگردد. کسانی که برای لاپوشانی تخلفات خود و مصون ماندن از برخورد حکومت از پوشش دین و انقلاب بهره میبرند بزرگترین خیانت را در حق این نظام انجام داده و میدهند . اینروزها ریشوهای بی ریشه و یقه آخوندیهای بی اعتقاد به اصل اصیل روحانیت در تمامی دستگاههای حکومتی نفوذ کرده اند و به طور نرم تیشه های خیانت خود را بر شجره طاهره حکومت اسلامی میکوبند .

در اینجاست که متوجه میشویم آفت ریاکاری و جانماز آب کشیدن به طور وسیعی دامنگیر برخی مسئولین گردیده است وآنها نیز الگوههای مدیران آینده خواهند شد و البته جای  بسی تاسف و تالم دارد

همواره اگر ۹۰ درصد مواضع و اخبار را رصد کنید  خواهید فهمید که یا افراد پشت سر رهبری پنهان شده اند و حضرت آقا را هزینه خود میکنند یا اینکه به نوعی محترمانه مواضع حقه رهبری را به چالش میکشند و صد افسوس که ما هم همچون کوفیان فقط شعار حمایت از امام جامعه مسلمین را لق لقه زبان خود نموده ایم .

کسانی هستند که اگر نظرشان  با منویات رهبری همسو باشد بجای تنویر افکار ملت و جا انداختن مسائل مورد اهتمام رهبری  فقط به لفظ نظر آقاست بسنده میکننند و کسانی هم هستند که در محافل شبانه خود دقیقا راههای مقابله با  اوامر رهبری را بررسی و در دستور کار خود قرار میدهند

معلوم نیست کسانی که چند دهه از سفره انقلاب متنعم شده اند تا کی همچنان باید به شکمبارگی خود ادامه دهند و کی قرار است دستورات ولی فقیه زمان در رسیدگی به فقرا و مستضعفین فکری _عقیدتی و مالی عملیاتی شود

کجای آرمانهای انقلاب ما با عملکرد برخی مسئولین بی درد همخوانی دارد ؟ این همه مقام پرستی ، مال اندوزی ، مکر و فریب کجای اسلام آمده است ؟؟؟

چرا جوانان انقلابی و با انگیزه این ملت باید به کمترین ها قناعت کنند ولی آقای یقه دیپلماتی که هیچ اعتقادی به مبانی این نظام ندارد باید در بالاترین رده های مدیریتی بر سر میز ریاست خود تسبیح خودنمایی بچرخاند .

آقایانی که مدتهاست خدا پرده ستاریت خود را بر چهره پر نفاق آنها کشیده است کاش بخاطر همان خدا انگشترهای عقیق قیمتی خود را از دست بیرون میاوردند و تسبیح های خود را کنار گذاشته و یقه های بسته خود را باز میکردند و میگذاشتند ملت نفس بکشند اینگونه لااقل خطای خاطی به پای اسلام و انقلاب نوشته نمیشد . و شاید از عذاب السعیر الهی کمتر معذب میشدند .

الان ببینید هر کس هر حرفی را میخواهد بزند برای اینکه هزینه اش را خودش ندهد سریعا رهبری را جلو میاندازد و میگوید آقا هم در فلان محفل خصوصی یا در بهمان دیدار چنین گفته . کسی نیست بگوید آقای صاحب نظر لطفا ازخودت مایه بزار . لااقل شما که باری از دوش آقا بر نمیدارید خود بار مضاعف دردهای رهبری نشوید . هر کس حرفی میخواهد بزند میگوید همانطور که رهبری گفتند همانطور که نظر آقاست همانطور که ... ولی وقت عمل که میاید کمتر افرادی پیدا میشوند دغدغه روی زمین نماندن حرف رهبری را داشته باشند . الان و سالهای گذشته چقدر فرمایشات رهبر معظم انقلاب روی زمین مانده و آقایان انقلابی نما به آن جامه عمل پوشانده اند . این رویه بسیار زشتی است که بگویند هرکاری خواستید بکنید اول اسم رهبری را بیاورید و بعد هر غلطی خواستید بکنید ... مگر آقا در قضیه آن هواپیمای مسافر بری دستور حذف دعا برای سلامتیش را ابلاغ ننمودند . ما مطمئنیم که آن مرجع عزیز و خلف صالح امام ره هیچگاه راضی به وجود چنین فضای منافقانه ای نیستند و از همه مسئولین متوقع کار و تلاش برای پیشبرد اسلامی هستند نه تملق و چاپلوسی های مشمئز کننده افراد .

اگر کسی میخواهد خود را تابع ومحب رهبری معرفی کند لازم نیست روزی صدبار اسم آقا را بیاورد و رهبری را هزینه کند ، وقتی گره ای از کار امت اسلامی باز کرد آنوقت خود آقا خوشحال میشوند و ملت هم خواهند فهمید سربازان واقعی آقا چه کسانی هستند . نگارنده تمامی تبعات این نوشتار را به عهده میگرد و البته سعی نموده است که رضای خداوند را در نظر بگیرد . چرا که تصفیه یکسری افراد که آویزان انقلاب شده اند و واقعا مردم را به نظام و انقلاب بدبین نموده اند  به مراتب ضروری تر هر کاری به نظر میرسد.

گزارش کارهای صوری و دور از واقعیت به محضر رهبر انقلاب آفت دیگریست که حتما باید به آن رسیدگی نمود و نگذاشت که دروغگویان در حضور ایشان خود را خادم ملت معرفی کنند و در پشت میزهایشان به فکر اضافه کاری و ماموریت به کیش و دبی باشند . اگر این همه همایشهای پر هزینه  و آمار و ارقام صوری  صحت داشت که الان وضعیت  جامعه چنین نبود . وقتی جوانان ما وضعیت زندگی فلان روحانی و بهمان مدیر را با زندگی خود مقایسه میکنند معلوم است که با هیچ کار فرهنگی نمیتوان او را به قطار انقلاب سوار نمود . چرا که او هیچگاه باور نخواهد کرد رهبر عزیز ما و فرزندانش در کمال ساده زیستی به سر میبرند و در حدود طبقه متوسط جامعه زندگی مینمایند زیرا آقایان آنقدر خراب کرده اند که واقعیات هم در پس پرده نفاق آنها مستور میماند.

باور کنید کم نیستند مردمی که که هنوز برای حداقلهای زندگی خود محتاجند و چشمشان به اندک یارانه ایست که دولت در شب مصیبت عظمای خود به آنها میدهد . چگونه برخی انقدر راحت خود را بجای بدهکار ، سهامدار انقلاب میدانند؟

البته وضعیت موجود با عملکرد برخی متهجرین سابق نیز بی ربط نیست . همانهایی که در گزینش افراد بجای بررسی تخصص و سبقه خانوادگی و حسن شهرت فرد به پرسش درباره آداب طهارت و تخلی فرد میپرداختند و افراد صاف و صادق را از میدان به در میکردند ، به خوبی راه را برای فرصت طلبان هموار نمود . آنها فهمیدند برای نفوذ در هر دستگاهی کافیست ریش خود  نتراشیده و رساله عملیه و تقویم انقلاب را حفظ کنند و البته بی ضو هم شده بر سر نمازجماعت ادارات حاضر شوند  . اینها واقعیاتیست که اگر همکنون به آنها به عنوان آسیب شناسی ننگریم در آینده قطعا اوضاع بهتر این نخواهد شد . اگر قرار باشد در مورد دردها و آسیب های متوجه نظام به خاطر برخی مصالح خود را به تغافل بزنیم حتما دشمن ازاین غفلت استفاده خواهد کرد و ضربات خود را از درون به ما خواهد زد.

در چنین فضای مسمومی دقیقا مشخص است که هرکس ندای عدالتخواهی و مردمی بودن سر بدهدتوسط مافیای ثروت ، قدرت و تزویر آنچنان گازانبری مورد هجمه ناجوانمردانه قرار میگیرد که گاهی خواص جامعه هم مغبون این تخریب قرار میگیرند . امید آنکه این جریانهای مسموم خود از دامن پاک انقلاب دست بکشند قبل از آنکه غیرت امت اسلامی به جوش بیاید و در لبیک به فرمان رهبری و آنها را برای همیشه سرجایی بنشانند که مستحق آن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها