کد خبر: ۳۸۹۷۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، احتمالاً هربار علیرضا منصوریان به عملکرد ایمان مبعلی در تیم نفت تهران نگاه می‌کند، به یاد انتخابی می‌افتد که ابتدای فصل بین او و بختیار رحمانی داشت. ایمان مبعلی در 2 بازی گذشته تیم نفت مقابل پدیده و استقلال خوزستان 3 گل برای تیمش به ثمر رسانده و عملا 4 امتیاز برای علی دایی کسب کرده است. این در حالی است که بختیار رحمانی هیچ حاصلی برای منصوریان و استقلال در پی نداشته است.

درخواست‌ها برای حضور مبعلی در استقلال به اندازه‌ای بود که علاوه بر هواداران استقلال، خود مبعلی هم امیدوار بود در لیست منصوریان قرار بگیرد. به خاطر همین است حالا که بختیار رحمانی نتوانسته در حد و اندازه استقلال ظاهر شود، خیلی از هواداران افسوس مبعلی را می‌خورند و آرزو می‌کنند که ای‌کاش منصوریان او را به جای بختیار انتخاب می‌کرد.

در این میان خیلی‌ها دوست دارند بدانند که آیا خود منصوریان هم بابت اینکه مبعلی را جذب نکرد، افسوس می‌خورد یا نه‌؟ این همان ابهامی بود که بالاخره در تمرین پنج‌شنبه استقلال مشخص شد. بعد از پایان تمرین اتفاق جالبی رخ داد و تعدادی از هواداران استقلال که اتفاقا سن و سال کمی هم نداشتند خطاب به منصوریان گفتند: «چرا مهندس(ایمان مبعلی) را با خودت به استقلال نیاوردی؟ » پاسخ منصوریان به این سوال هواداران اما در نوع خود جالب و قابل تأمل بود. علیرضا منصوریان در اظهارنظری جالب گفت: «واقعا اشتباه کردم!»

اعتراف منصوریان به اینکه درباره مبعلی و بختیار اشتباه کرده است، یکی از قابل تأمل‌ترین اظهارات سرمربی استقلال است. علیرضا منصوریان حالا خوب متوجه شده که به جای مقاومت مقابل هواداران و اصرار بر نظرات خود، گاهی بد نیست اشتباهاتش را بپذیرد و حتی مقابل هواداران هم به این اشتباهات اعتراف کند. بدون شک همین موضوع به خودی خود بخش قابل توجهی از نارضایتی‌هایی که نسبت به او وجود دارد را کاهش می‌دهد و از بار منفی سکوها می‌کاهد.  البته منصوریان باید به این موضوع هم دقت کند که این سیاست به همان‌اندازه که می‌تواند تأثیر مثبتی بر هواداران داشته باشد، در صورت تکرار قطعاً ناراحتی آنها را دوچندان می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها