کد خبر: ۳۸۹۸۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
كتاب «تن‌تن و سندباد» نوشته‌ «محمد ميركياني» در نوبت چهاردهم چاپ وارد بازار كتاب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تن‌تن و سندباد داستاني بلند، تخيلي و هيجان‌انگيزي است كه در آن درگيري و كشمكش‌هاي خطرناكي بين دو دسته از شخصيت‌هاي اصلي رخ مي‌دهد.

تن‌تن، پروفسور ميلو، سوپر من و تارزان، قهرمانان قصه‌هاي مغرب زمين، قصد دارند سرزمين قهرمانان قصه‌هاي شرقي را فتح كنند تا دنيا كاملاً در تسلط خودشان باشد و نشاني از اين قهرمانان باقي نماند. اما سندباد، نخودي و علاءالدين در مقابل آنها قرار مي‌گيرند تا از پيشروي آنها در سرزمين‌هاي شرقي جلوگيري كنند.

اين كتاب، داستاني جدي را با استفاده از يك جريان نگارشي طنز روايت كرده تا استقلال، مقاومت و ايستادگي را در برابر بيگانگان به نوجوانان بياموزد.

 قابل ذكر است مؤسسه انتشارات قدياني در حالي اين كتاب را زير چاپ چهاردهم برد كه تنها حدود يك هفته از رونمايي تقريظ رهبري بر روي آن و تجديد چاپش در نوبت سيزدهم ميگذرد.

كتاب «تن‌تن و سند‌باد» اثر «محمد ميركياني» در نوبت چاپ چهاردهم، تيراژ 5500 و قيمت 10000تومان از سوي انتشارات قدياني در اختيار علاقه مندان قرار گرفت.

براي تهيه‌ي اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها