کد خبر: ۳۹۰۱۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
تعدادي از مردم تركيه در اعتراض به حملات اخير رژيم صهيونيستي به غزه، در برابر كنسولگري "تل‌آويو" در استانبول تجمع كردند؛ تجمعي كه با حضور پليس و بازداشت چند معترض مواجه شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، تعدادي از مردم تركيه در اعتراض به حملات اخير رژيم صهيونيستي در برابر كنسولگري تل‌آويو در استانبول تجمع كردند.

در حالي كه به دنبال تصويب توافق تركيه و رژيم صهيونيستي بر سر غرامت حمله صهيونيست‌ها به كشتي ماوي مرمره، آنكارا و تل‌آويو در مسير عادي سازي روابط قرار دارند، رژيم صهيونيستي يكشنبه شب(ديشب) به بهانه حمله راكتي به اراضي اشغالي، بار ديگر حملات هوايي شديدي به وار غزه كرده است.

رسانه‌هاي فلسطيني از حملات تازه رژيم صهيونيستي به نوار غزه در واكنش به شليك راكت به مناطق جنوبي اراضي اشغالي خبر دادند. شبكه الميادين نيز گزارش داد كه در نتيجه اين حملات صداي 15 انفجار در شمال غزه به گوش رسيده و تا كنون 2 فلسطيني مجروح شده‌اند.

سخنگوي وزارت جنگ رژيم صهيونيستي با تاييد اين حملات گفت كه جنگنده هاي اسرائيلي در واكنش به حملات راكتي حماس مواضع اين گروه را در نوار غزه هدف قرار داده است.

حالا منابع خبري محلي در تركيه از تجمع اعتراضي تعدادي از مردم اين كشور عليه حملات اخير به نوار غزه و در حمايت از فلسطينيان خبر مي‌دهند.

به گزارش اين منابع خبري، حاميان غزه و معترضان به حملات اخير رژيم صهيونيستي، در برابر كنسولگري تل‌آويو در استانبول تجمع كردند.

بنابر اين گزارش، نيروهاي پليس و امنيتي استانبول، به دليل آنچه «حمله به كنسولگري» رژيم صهيونيستي خوانده شده، حداقل 5 تن از معترضان را بازداشت كردند.

برخي خبرها حاكي است كه نيروهاي پليس افراد بازداشت شده در تجمع مقابل كنسولگري تل‌آويو در استانبول را آزاد كردند.

يكي از افراد بازداشت شده در تجمع حمايتي از فلسطينيان در حالي كه نيروهاي پليس در كنارش قرار داشتند، فرياد مي‌زد: «مردم در غزه كشته مي‌شوند. امروز اين مكان(كنسولگري) را به آتش بكشيد».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها