کد خبر: ۳۹۰۳۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
نیروهای عراقی اکنون در حال آزادسازی آخرین مناطق تحت اشغال داعش در شهر «القیاره» هستند و بیشتر درگیری‌ها در شمال شهر جریان دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، با وجود پاکسازی 90 درصدی شهر القیاره، درگیری‌های سنگین در محور شمالی شهر و مناطق آلوده ادامه دارد.

یک منبع میدانی با بیان این خبر، به «بین‌الملل فارس» گفت: کنترل برخی مناطق شهر همچنان بین طرفین دست به دست می‌شود اما ابتکار عمل در دست نیروهای عراقی است.

خبرگزاری اعماق وابسته به داعش شب گذشته از دو حمله انتحاری شدید به مواضع عراقی در القیاره خبر داد. منابع عراقی به بین‌الملل فارس گفتند که شهر در آستانه آزادی بود اما ضدحملات داعش این مسئله را کمی به تأخیر انداخته است.

همزمان گروهی از نیروهای گردان طلایی ارتش عملیاتی را برای پاکسازی بیمارستان القیاره انجام دادند که بخش زیادی از بیمارستان نیز پاکسازی شده است.

وجود تعدادی خودروی انتحاری و استقرار تک تیراندازها عملیات پاکسازی مناطق آلوده را با کندی مواجه کرده است.

در همین ارتباط گروهی از نیروهای بسیج مردمی در ادامه عملیات پاکسازی مناطق حومه شهر موفق شدند روستای النورات و خانه‌های سازمانی وابسته به پالایشگاه القیاره را به طور کامل آزاد کنند.

پاکسازی شهر القیاره از وجود تروریست‌های داعش هنوز ادامه دارد و نیروهای عراقی در تلاش هستند ارتباط و نفوذ تروریست‌ها را از محور شمال قطع کنند.

صبح امروز (چهارشنبه) نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق در ادامه عملیات پاکسازی شهر القیاره توانستند پس از چندین ساعت درگیری و عقب راندن عناصر تروریستی داعش، پالایشگاه این شهر را بازپس بگیرند.

با پاکسازی این پالایشگاه در محور جنوب غرب شهر القیاره، دهها تن از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند.

حجم تلفات تروریست‌های داعش شدید گزارش شده به طوری که اجساد همرزمانشان در خیابان‌های پالایشگاه همچنان پخش است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها