کد خبر: ۳۹۰۳۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
یادداشت ۵۹۸؛
محمد کوره پز
تذکری برای سرداران و امیران امام خامنه ای: از لاشخورهای رسانه ای غافل نباشید

این روزها جدال میان انقلاب اسلامی و طاغوت های زمانه به مرحله نفس گیری رسیده است و نوید دوران مقارن ظهور هر روز بیشتر از گذشته به گوش می رسد.

استکبار جهانی که روزی به امید نابود کردن اصل اسلام نشسته بود امروز مستاصل است که ریشه ها و شاخ و برگ های این درخت تناور را در کدام کشور بیدار شده اسلامی قیچی کند.

و حق دارند مسئاصل باشند. امپراطوری ظلم و قساوت و لجن و ثروت شان سال ها زور زده و عرق ریخته تا پایه های وجود نحس خودش را محکم کند ولی حالا دارد در مقابل رویش های مبارک انقلاب خمینی در جای جای جهان اسلام، مکرر در مکرر میدان خالی می کند.

بگذارید عده ای کور باشند و نبینند و برای مان نسخه تعامل بپیچند و از ابرقدرت ها گدایی توجه و ترحم کنند. ما که می بینیم عرصه را و تجهیز را و دهان های با حقد غضب گشوده شده را ... و می دانیم دلیلش را.

ما که می بینیم عینیت یافتن روایت علی‌ بن عیسی از ایوب بن یحیی از امام موسی‌بن‌جعفر‌(ع) که آن حضرت فرمودند: «مردی از اهل قم مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و قومی گرداگرد او جمع می‌شوند به صلابت پاره‌های فولاد، تند بادها آنان را نمی‌سوزاند و از جنگ خسته نمی‌شوند و ترس به خود راه نمی‌دهند و بر خدا توکل می کنند و سرانجام، پیروزی از آن متقین است.»

مرحبا بر شما پاره های فولاد خمینی

آفرین بر دست و بازوی «یضع المستکبرین» شما

امروز از حلب گرفته تا موصل، از یمن تا بحرین، از غزه تا افغانستان. همه جا فرزندان معنوی خمینی هستند که گلوی استکبار را به پنجه غیرت می فشارند و نفس پلیدش را به شماره می اندازند. پس چرا شیطان بزرگ به اضطراب نیفتد؟

مگر نمی بینید دنباله های داخلی استکبار چگونه برای نرسیدن شما به در خیمه معاویه به تکاپو افتاده اند و آسمان نوژه را به ریسمان تحریم می دوزند؟

نوچه هایِ میدانیِ -ان‌شاءالله- نادانِ شیطان بزرگ می گویند به کفار روسی اجازه استفاده از آسمان میهن را ندهید!

من و شما البته می دانیم این مثلا غیرت ورزی شبه قانونی شان نه برای حفظ حد و حدود قانون -که ارزش قانون مداری شان را در سال 88 دیدیم- بلکه برای این است که نکند در این استخدام روس بر ضد داعش، منافع ارباب در منطقه دچار خلل شود و برجام را سوراخی دیگر افتد و ورژن 2 و 3 اش را نیامده به ورشکستی بکشاند!

ان‌شاءالله که نمی دانند و نمی فهمند که در نقشه چه کسی بازی می کنند و خدا کند که به خاطر جهالت در این «نوسلفی‌گری» خود سرگردانند.

برادران!

دشمن شما بزدل و ترسو است اما در عین حال ناجوانمرد است. هر جای عالم که شما پا بر دم آمریکا و اسرائیل بگذارید یقین بدانید به موازات صحنه نبرد حقیقی -که زبونانه از آن می گریزند- جبهه ای در فضای رسانه و مجاز می گشایند و هرآنچه را که در کف زمین از دست داده اند به مدد هو و جنجال و شانتاژ باز می طلبند.

لاشخورهای جنگ حقیقی، در پس فلان استدیو و بهمان کانال، شیران شرزه شده اند برای شما!

از حق نگذریم. فرمول های خباثت رسانه ای را خوب بلدند. تخم و ترکه همان عمر و عاص اند.

عزیزان!

نپندارید که مالک اشتر بودن در رکاب امام خامنه ای کافیست. که قصه مالک در صفین را همه شنیده ایم.

خطر «جنگل مجازی رسانه» را حقیقی تر از خطر «حضور تکفیری های خنجر به دست» بدانید. تکفیری را با تغییر نام از «النصره» به «فتح الشام» رنگ می زنند و به عنوان گروه معتدل! و میانه رو! در کنف حمایت قرار می دهند و دو قورت و نیم شان هم باقیست. از اشتغال شما به نفس بر کردن داعش سوء استفاده می کنند و محور تبلیغاتی در پشت جبهه می سازند.

فدائیان آرمان خمینی!

این بزدل های میدان واقعی را در عرصه رسانه دست کم نگیرید. این میدان را اگر رها کنید از پشت جبهه زمزمه 598 ها بلند می کنند برایتان. ناکثین دست به قطعنامه شان هم خوب است. یادتان که نرفته؟

می خواهم بگویم در این سوی عالم و مجازستان صفر و یک خبرهایی است. اینجا نشتی هایی دارد به ذهن و قلب میلیون ها ایرانی و مسلمان تا فکرشان را مسموم کند. حواس شما و ایشان را پرت کند. به جدل های بیهوده و مسخره بکشاند.

دیروز کلیپ تقطیع شده سخنرانی پخش کردند، امروز برای نوژه روضه استقلال می خوانند و فردا لابد از پرپر شدن جوانان میهن در حلب دلیل می تراشند برای تضعیف جبهه شما. همانطور که از تحریم های اقتصادی غولی ساختند برای توجیه ننگین نامه برجام در افکار عمومی.

***

همان وقت که چشم به جلو دارید...

و نگاه تان را به اعماق سپاه کفر دوخته اید ...

و جمجمه ها را به خدا سپرده اید ...

و قدم ها را بر زمین میخکوب کرده اید ...

از این عالم موازی نیز غفلت نکنید. مبادا باز قرآنی به نیزه رود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها