کد خبر: ۳۹۰۵۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا در بازديد از پايانه مرزي چزابه با تاكيد بر اينكه شرط سفر به عتبات عاليات داشتن گذرنامه و ويزا مي باشد، تصريح كرد:امسال صدور ويزا زودتر از سال گذشته آغاز مي شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، سرادر محسن فتحي به همراه روساي پليس هاي تخصصي و معاونان عالي رتبه نيروي انتظامي با حضور در پايانه مرزي چزابه از نزديك از وضعيت آمادگي اين پايانه بازديد كرد.

وي اظهار داشت: به لحاظ تجربه اي كه در سنوات گذشته به وجود آمده، سعي شد برنامه ريزي هاي لازم صورت پذيرد تا انشاالله زائران اربعين حسيني (ع) رفاه و امنيت كاملي در سفر داشته باشند.

سردار فتحي اظهار داشت: از سال گذشته تا كنون اقدامات خوبي در خصوص تردد زائران ابا عبدالله حسين (ع) صورت گرفته كه از مسئولان مربوطه انتظار مي رود تا سه ماه آينده اگر مشكلي باشد، با استفاده از تجربه سال قبل آن را مرتفع كنند.

وي افزود: در رابطه با صدور ويزا توافقات خوبي با كشور عراق انجام شده كه با هماهنگي هاي صورت گرفته، مراكز صدور ويزا نسبت به سال گذشته افزايش پيدا كنند، البته اولويت محل استقرار صدور ويزا متناسب با حجم متقاضيان سفر عتبات عاليات مي باشد.

سردار فتحي با تاكيد بر اينكه شرط سفر به عتبات عاليات داشتن گذرنامه و ويزا است، تصريح كرد: امسال بدون داشتن گذرنامه و مدارك قانوني امكان تردد زائران عتبات عاليات وجود ندارد.

در ادامه جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا به شهروندان توصيه كرد، از هم اكنون به فكر تهيه مدارك قانوني سفر به عتبات عاليات باشند.

وي با اشاره به اينكه امسال صدور ويزا زودتر از سال گذشته شروع مي شود، بيان داشت: با هماهنگي هاي صورت گرفته اميدواريم بتوانيم اعتبار ويزا را افزايش داده تا زائران براي رفت و برگشت مشكلي نداشته باشند.

جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا در خاتمه خاطر نشان كرد: اميدواريم با پيش بيني هاي كه در حوزه انتظامي و بخش هاي دولتي انجام شده، اربعين امسال خدمات مطلوب و بهتري را براي رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسين (ع) ارائه داده شود .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها