کد خبر: ۳۹۰۷۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
اين روزها استقلال شرايطي را تحربه مي‌كند كه طرفداران اين تيم را حسابي نگران كرده است و به نوعي شرايط اين روزهاي اين تيم جنگ قدرت در بين اعضاي هيئت مديره اين باشگاه است.

به گزارش پایگاه 598، نسيم نوشت: اين روزها استقلال شرايطي را تحربه مي‌كند كه طرفداران اين تيم را حسابي نگران كرده است و به نوعي شرايط اين روزهاي اين تيم جنگ قدرت در بين اعضاي هيئت مديره اين باشگاه است.

در چند روزي كه سيدرضا افتخاري به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است هركسي ساز خود را مي‌زند و تعدادي از اعضاي هيئت مديره اين باشگاه مي‌خواهند ثابت كنند كه در اين باشگاه جايگاه، قدرت افراد را نشان نمي‌دهند و به همين دليل در پشت پرده تحركاتي انجام مي‌شود كه اين تيم را از جاده موفقيت دورتر از قبل مي‌كند.

ماجرا هم به اختلاف بين سيدرضا اقتخاري سرپرست جديد باشگاه استقلال با شهاب جهانيان، رئيس هيئت مديره اين باشگاه بر مي‌گردد. شهاب جهانيان كه بعد از حذف مخالفانش از هيئت مديره حالا از نظر قدرت به نفر اول اين باشگاه تبديل شده است، چند روز پيش از افتخاري خواست كه علي نظري جويباري را به عنوان معاون ورزشي باشگاه منصوب كند كه اين موضوع با مخالفت سرمربي جديد اين باشگاه روبرو شد. همين مساله باعث شده تا پروژه حذف افتخاري آغاز شود و به احتمال فراوان ظرف روزهاي آينده او هم مثل حسني‌خو از سمت خود استعفا بدهد و نفر جديدي به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شود.

اما در اين روزها افتخاري هم بيكار ننشسته است و تمام تلاش خود را مي‌كند از طريق افرادي كه او را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب كرده‌اند بتواند جايگاه خود را حفظ كند. استقلالي‌ها چند روز پيش به ديدار سيد حسن خميني نوه بنيان گذار جمهوري اسلامي رفتند و گفته مي‌شود اين ديدار به درخواست افتخاري انجام شده بود تا به نوعي او براي رقباي پرنفوذ خود در هيئت مديره باشگاه استقلال خط و نشان بكشد.

اما اين تمام ماجرا نيست و روز سه‌شنبه شهاب جهانيان دست به اقدامي زده است كه مي‌تواند باشگاه استقلال را با چالشي بزرگ روبرو كند. جهانيان در ادامه كارهاي غيرمتعارف خود روز سه‌شنبه جلسه‌اي با فرزاد مجيدي برگزار كرده و به صورت صريح و مستقيم به او پيشنهاد داد كه در صورتي كه منصوريان نتواند در دربي نتيجه بگيرد فرهاد مجيدي بايد هدايت استقلال را برعهده بگيرد. اين اتفاق عجيب در حالي افتاده است كه افتخاري از اين موضوع اظهار بي اطلاعي كرده است و طبيعي است كه اين اتفاق آتش اختلاف بين اين 2 را بسيار بيشتر از قبل مي‌كند. در روزهايي كه منصوريان در حساس‌ترين شرايط ممكن قرار دارد بدون ترديد اتفاق‌هايي كه در سطوح مديريتي اين باشگاه اتفاق مي‌افتد مي‌تواند اندك شانس او را براي خروج استقلال از بحران از بين ببرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها