کد خبر: ۳۹۰۷۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
در ادامه افشاگري هاي سران حزب توده پيرامون خيانت هاي مكرر و سابقه دار اعضاي اين حزب، نورالدين كيانوري دبير اول حزب منحله توده ضمن نقد مواضع حزب به خيانت هاي حزب نيز اشاراتي كرد.

رخدادهاي 6 شهريور 62

چكيده:

  • با حضور نخست وزير، مجلس شوراي اسلامي بحث در مورد وزراي جديد كابينه را آغاز كرد.

 

  • آيت الله منتظري : قرآن مجيد صريحا خانه خدا را محل قيام و شورش عليه كفر و شرك معرفي كرده است..

 

  • كيانوري دبير كل حزب توده : هدف نهايي ما براندازي رژيم جمهوري اسلامي و بدست گرفت قدرت در ايران بود.

 

  • موسوي تبريزي دادستان كل كشور: گشت ارشاد توسط دادستان انقلاب مستقر در اوين با هدف جلوگيري از منكرات و فساد ظاهري تشكيل شده است.

 

  • يك فروند هواپيماي بوئينگ متعلق به خطوط هوايي فرانسه ربوده شد.

 

مجلس بررسي وزراي پيشنهادي نخست وزير را آغاز كرد

صبح امروز مجلس شوراي اسلامي به رياست آيت الله هاشمي رفسنجاني تشكيل جلسه علني داد و مجلس براي بحث در مورد وزراي جديد كابينه وارد دستور شد. در ابتدا به درخواست آقاي مير حسين موسوي جلسه به صورت غير علني ادامه يافت و پس از حدود يك ساعت مجددا جلسه به صورت علني دنبال شد و آقاي موسوي به معرفي وزراي جديد آقايان حسن عابدي جعفري(وزارت بازرگاني) حسين ناجي (وزارت معادن و فلزات )ابولقاسم سرحدي زاده (وزارت كار) عيسي كلانتري(وزارت كشاورزي) و سراج الدين كازروني(وزارت مسكن و شهرسازي) پرداخت.

مير حسين موسوي در نشست علني مجلس با معرفي وزراي پيشنهادي تاكيد كرد : در نظام جمهوري اسلامي فرق نمي‌كند كه انسان در چه سنگري بجنگد تمام كشور ما سراسر يك سنگر است طبيعي است كه همگي ما آماده باشيم كه به يك نحوي اگر دستمان مي‌رسد گوشه كار را براي پيشبرد اهداف انقلاب ان‌شاءالله بگيريم.(1)

آيت الله منتظري : براي حفظ انقلاب بايد در خط دين و رهبري باشيم

دانشجويان شركت كننده در دومين مجمع جهاني حركت دانشجويي با آيت الله منتظري ديدار كردند.

آيت الله منتظري در اين ديدار گفت : قرآن مجيد صريحا خانه خدا را محل قيام و شورش عليه كفر و شرك معرفي كرده است و بنابر نص صريح آيات قرآن مسئله مبارزه و رويارويي با كفر و مظاهر شرك در متن اعمال حج و بسياري از عبادات مهم اسلام مي باشد و شكي نيست كه مشركين و سردمداران كفر جهاني امروز ريگان، اندروپف و مزدوران آنها هستند كه بايد با توجه به نص قرآن با آنان مباره كرد.

آيت الله منتظري همچنين در ديدار با جمعي از اساتيد و دانشجويان كلاس ايدئولوژي مربوط به جامعه مدرسين گفت : اگر ما بخواهيم اين انقلاب همچنان حفظ شود و به راه خود ادامه دهد بايد وحدت كلمه تمام اقشار و طبقات ،تمسك به دين و در خط رهبري بودن را حفظ كنيم و از خود محوري پرهيز كنيم.(2)

كيانوري:  حزب توده به دنبال براندازي جمهوري اسلامي بود

در ادامه افشاگري هاي سران حزب توده پيرامون خيانت هاي مكرر و سابقه دار اعضاي اين حزب نورالدين كيانوري دبير اول حزب منحله توده در دومين مصاحبه تلويزيوني خود كه بعد از اخبار شب گذشته شبكه پخش شد ضمن نقد مواضع حزب به خيانت هاي حزب نيز اشاراتي كرد.

كياموري در اين مصاحبه گفت : علت اساسي كه ماركسيسم در ايران ريشه نگرفت اعتقاد عميق ملت ايران به مذهب تشيع و اسلام شيعه و آن شكلي كه به خصوص آيت الله خميني بيان كننده آن هستند بود.  اگر آنچه را كه امروز با همين اختصار و با همين كميت از اسلام و ايران شناخته ام در در 4 يا 5 سال پيش مي شناختم شايد راهي را كه در كار حزبي و سياسي پيش مي گرفتيم غير از اين راهي بود كه اكنون گرفته ايم

وي افزود : ما در جهت براندازي رژيم جمهوري اسلامي كوشش مي كرديم و اختلافات را در داخل رژيم حتي در داخل خط امام هر كجا كه احساس مي كرديم وجود دارد دامن مي زديم.

وي افزود : انقلاب اسلامي را تنها نيروي هاي تحت رهبري امام خميني به پيروزي رسانيد و ساير نيروها به دنبال اين انقلاب كشيده شدند.

وي با اشاره به 4 بيماري كه در طول تاريخ منجر به خيانت هاي مكرر اين حزب نسبت به ملت ايران شد گفت : وابستگي شديد حزب توده در تمام زمينه ها به اتحاد شوروي ، عدم شناخت جامعه ايران و اقشار مختلف آن اعم از كارگر و دهقان ، انتخاب ماركسيسم به عنوان يك جهان بيني و ايدئولوژي بيگانه نسبت به احساسات و معنويات ملت ايران و خد پرستي  روشنفكرانه و اختلافات فوق العاده شديد تا حد دشمني در ميان رهبران حزب دلايلي بودند كه در طول تاريخ منجر به خيانت هاي حزب شدند.(3)

توضيهات دادستان كل درباره تشكيل گشت ارشاد

حجت الاسلام سيد حسين موسوي تبريزي دادستان كل انقلاب اسلامي در يك مصاحبه راديو تلويزيوني شركت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وي در بخشي از اين مصاحبه به موضوع گشت ارشاد پرداخت و گفت : گشت ارشاد اسلامي توسط دادستاني انقلاب مستقر در اوين تشكيل شده كه تمام افراد آن به طور افتخاري كار مي كنند.

وي افزود : وظيفه اين گشت جلوگيري از منكرات و فساد ظاهري است زيرا همانطور كه در گرانفروشي يك مسئله سياسي نهفته است ضد انقلاب با پوشيدن لباس هاي ناهنجار قصد دارند چهر انقلاب اسلامي را بد جلوه دهند و از اين لحاظ به انقلاب ضربه بزنند.اين افراد ارشاد مي شوند و در صورتيكه در مقابل راهنمايي ها ايستادگي كنند دستگير و مجازات خواهند شد.

بوئينگ فرانسوي ربوده شد

ديشب يك فروند هواپيماي بوئينگ 727 متعلق به خطوط هوايي فرانسه (ايرفرانس) كه با 111 مسافر از وين عازم پاريس بود ربوده شد و در فرودگاه ژنو بر زمين نشست. هواپيما ربايان كه به نظر مي رسد 6 نفر و  از اتباع لبنان يا آلباني هستند خواستار سوختگيري مجدد و پرواز به يك مقصد نامشخص شده اند.(6)

پي نوشت:

1. اطلاعات، 6 شهريور 62 ، ص 2
2. اطلاعات،6 شهريور 62 ،ص4
3. كيهان،6 شهريور 62 ، ص 3
4. كيهان،6 شهريور 62 ، ص 4
5. جمهوري اسلامي ،6 شهريور 62
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها