کد خبر: ۳۹۰۸۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
قربانی شدن کودک ۱۰ ساله در اثر واژگونی در بهاباد، وقوع دو زمین‌لرزه در بهاباد و یک زمین‌لرزه در بهاباد از مهمترین اخبار حوادث در یزد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سیدعباس رضوانیان سرپرست اورژانس بهاباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بهاباد اظهار داشت: در اثر واژگونی یکدستگاه خودرو پراید در محور بشکان به بهاباد یک دختر بچه 10 ساله فوت کرد و 5 سرنشین دیگر پراید مصدوم شدند.

رضوانیان اظهار داشت: عصر امروز یک دستگاه خودرو پراید با شش سرنشین بر اثر انحراف از جاده در مسیر بشکان به بهاباد واژگون می‌شود  در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داده و پنج سرنشین دیگر مصدوم شدند.

سرپرست اورژانس بهاباد عنوان کرد: اورژانس و نیروهای امدادی با اطلاع از این حادثه با دو کد به محل اعزام و با ایمن‌سازی محل حادثه، مصدومان را به بیمارستان حکیم بهابادی منتقل کردند.

زمین لرزه‌ای با قدرت 3.4 ریشتر بهاباد را لرزاند

زمین لرزه‌ای صبح امروز با قدرت سه و چهار دهم ریشتر شهرستان بهاباد در استان یزد را لرزاند، این زمین لرزه در عمق 9 کیلومتری زمین رخ داد.

همچنین زمین‌لرزه دیگری امروز از در ساعت 13 و 14 دقیقه و به قدرت دو و یک دهم ریشتر در عمق 15 کیلومتری زمین این شهرستان را لرزاند.

بافق با قدرت 1.9 ریشتر لرزید

زمین لرزه امروز با قدرت یک و 9 دهم ریشتر و در عمق پنج کیلومتری زمین لرزید و لرزه آن در محدوده اطراف احساس شد.

این زمین لرزه در عرض جغرافیایی 31.653 و طول 55.425 در ساعت 14 و 37 دقیقه لرزید، این زمین لرزه خسارت جانی و مالی به دنبال نداشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها