کد خبر: ۳۹۰۹۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

یک کارشناس معاملات آتی با بیان اینکه دلیل مثبت بودن و رشد قیمت سکه در بازار نقد و آتی افزایش انس جهانی است، گفت: با افزایش حدود ۵۰ دلاری انس،قیمت سکه در بازار آتی نیز بیش از ۳ درصد گران شده است.

خبرگزاری فارس: بازار آتی سکه تحت الشعاع قیمت جهانی طلا

فرزان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خصوص رشد سکه در بازار آتی و نقد اظهار داشت: در حال حاضر دلیل رشدی که قیمت سکه با آن روبه‌رو است،افزایش حدود ۵۰ دلاری انس است،بنابراین معامله‌گران سکه را با توجه به بالا رفتن قیمت طلا خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از نظر تکنیکالی انس از شب گذشته تا کنون افزایش یافته است، افزود: بازار آتی در حال حاضر داغ بوده و بالای ۳ درصد قیمت‌ها معامله می‌شود ولی صف خرید تشکیل نشده است. همچنین روز گذشته رئیس بانک مرکزی امریکا نیز احتمالا در سخنرانی صحبت‌‌هایی را مطرح کرده که موجب افزایش طلا جهانی شده است.

این کارشناس معاملات آتی بیان کرد: اگر قیمت پایه سکه نیز حباب داشته باشد در حال حاضر دلیل خرید معامله ‌گران بالارفتن طلا است.

سهرابی با بیان اینکه امروز ۱۰ هزار تومان به قیمت هر مثقال طلا افزوده شده، گفت: در حال حاضر سکه در بازر نقد نسبت به دیروز حدود ۱۵ تومان و در آتی بیش از ۳ درصد گران شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها