کد خبر: ۳۹۰۹۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، بسيج نوشت: عدم پخش كامل سخنان رئيس جمهور در صدا و سيماي ملي حاميان دولت را برآشفت!!

در حالي كه صدا و سيما بارها به پخش سخنراني‌هاي رئيس جمهور چه در بخش‌هاي خبري و چه در ديگر ساعات پرداخته است با اين حال به نظر مي‌رسد حاميان دولت با نزديك شدن به انتخابات رياست‌جمهوري خواستار پخش كامل تمامي سخنان رئيس جمهور از رسانه‌ي ملي هستند!

روزنامه‌ي شرق به عنوان يكي از روزنامه‌هاي زنجيره‌اي حامي دولت در همين خصوص نوشت:« صداوسيما يك‌ بار ديگر، اين‌بار در يكي از بخش‌هاي خبري خود، سخنان رئيس‌جمهوري را تقطيع كرد. بخش خبري ١١ صبح شبكه خبر، بخشي از سخنراني رئيس‌جمهور، به مناسبت روز پزشك را پخش كرد. آنجاكه روحاني به موضوع قطع‌نامه‌هاي تحريم اشاره كرد و گفت: «اگر من هم مي‌توانستم قطع‌نامه‌ها را پاره كنم، اين كار را مي‌كردم» پخش زنده سخنان روحاني يكباره قطع شد و مجري باكس خبري ساعت ١١ هم برنامه را به پايان برد. اين نوع نحوه پوشش سخنان رئيس‌جمهور از سوي رسانه ملي، با واكنش برخي از فعالان سياسي روبه‌رو شد.»

آذر منصوري از فعالين حزب كودتاگر مشاركت و از محكومين فتنه‌ي سال 88 بدون اشاره به گفت‌وگوي مستقيم اخير رئيس جمهور با مردم از دريچه‌ي صدا و سيما، به شرق گفت:« دولت به عنوان نهاد بر‌آمده از مردم، بايد فرصت كند تا از اين طريق با مردم صحبت كند و حداقل اين است كه برنامه‌هاي خود را به اطلاع مردم برساند؛ به‌نحوي‌كه اصلي‌ترين رسانه دولت و ملت، رسانه ملي باشد. بنابراين قطع يكباره سخنان رئيس‌جمهور به هر بهانه‌اي، در راستاي جانبداري و ميلي‌كردن رسانه ملي است، آن هم در فضايي كه به علت گسترش ارتباطات، مجالي براي حذف و سانسور اين سخنان نمي‌گذارد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
۳
۰
عمر دولت انتقاد ناپذیر یازدهم روزهای پایانی را طی می کند .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
انشاءالله كه هر چه زودتر از شر اين جماعت راحت شويم.
جدیدترین اخبار پربازدید ها